Owiewka przód
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
-
- Rowerzysta
- Posty: 24
- Rejestracja: 25 lip 2012, 22:50
- Imię: Wojciech
- Miejscowość: kwidzyn
- Plecak: magda
- Garnek: hein gericke
- Numer GG: 8255567
- Telefon: 697052328
Re: Owiewka przód
heh przeglądam całe forum i tak o znalazło się:)
- thomsonicus
- Motocyklista
- Posty: 116
- Rejestracja: 12 cze 2011, 16:35
- Imię: Pan
- Miejscowość: Krasnystaw
- Garnek: KBC VR1X Irid
- Numer GG: 3534487
- Kontakt:
Re: Owiewka przód
Wrzuciłem ostatnio taką, wysoką owiewkę.
Ostatnio śmignąłem testowo kilkadziesiąt kilometrów. Wrażenia są takie że do prędkości 90-100 niewiele się zmieniło, może odrobinę mniej dmucha po brzuchu. Natomiast przy prędkościach 110 i wyżej różnica jest bardzo duża, wręcz Kolosalna. Owszem, wciąż całkiem ostro dmucha, ale jazda 120kmh jest o wiele przyjemniejsza i można tak lecieć godzinami bez narzekań. Przy prędkościach 140 i wyżej, kiedy każdy już trochę się schyla/kładzie to praktycznie robi się inny motocykl. Nawet ja przy wzroście 185 nie miałem żadnych problemów żeby się po prostu schować za owiewką (nie dosłownie, chodzi o schowanie "za aerodynamiką"), nie występuje zjawisko wbijającego się kasku w głowę, nie "ściąga" do tyłu i generalnie rzecz ujmując "Inny motocykl"!
Ja może troszkę nie trafiłem z kolorem, niemniej jednak zdecydowanie polecam taką wysoką owiewkę. Nie obija się o zegary ani nic dziwnego się z nią nie dzieje. Śmigałem z nią wielokrotnie z prędkością maksymalną i byłem w pełni zadowolony z tego zakupu.
Nadmienię jedynie że miałem też niską owiewkę, taką sięgającą ledwo ponad zegary i tamta praktycznie nic nie dawała. Mniej po klacie wiało i tyla.
Ostatnio śmignąłem testowo kilkadziesiąt kilometrów. Wrażenia są takie że do prędkości 90-100 niewiele się zmieniło, może odrobinę mniej dmucha po brzuchu. Natomiast przy prędkościach 110 i wyżej różnica jest bardzo duża, wręcz Kolosalna. Owszem, wciąż całkiem ostro dmucha, ale jazda 120kmh jest o wiele przyjemniejsza i można tak lecieć godzinami bez narzekań. Przy prędkościach 140 i wyżej, kiedy każdy już trochę się schyla/kładzie to praktycznie robi się inny motocykl. Nawet ja przy wzroście 185 nie miałem żadnych problemów żeby się po prostu schować za owiewką (nie dosłownie, chodzi o schowanie "za aerodynamiką"), nie występuje zjawisko wbijającego się kasku w głowę, nie "ściąga" do tyłu i generalnie rzecz ujmując "Inny motocykl"!
Ja może troszkę nie trafiłem z kolorem, niemniej jednak zdecydowanie polecam taką wysoką owiewkę. Nie obija się o zegary ani nic dziwnego się z nią nie dzieje. Śmigałem z nią wielokrotnie z prędkością maksymalną i byłem w pełni zadowolony z tego zakupu.
Nadmienię jedynie że miałem też niską owiewkę, taką sięgającą ledwo ponad zegary i tamta praktycznie nic nie dawała. Mniej po klacie wiało i tyla.
- Ostry
- Rowerzysta
- Posty: 32
- Rejestracja: 11 maja 2013, 12:06
- Imię: Piotrek
- Miejscowość: Wrocław
- Garnek: Nolan N-103
Re: Owiewka przód
taka owiewka jakoś wygląda;) nie tak jak ta od simsona;) ale najważniejsze żeby spełniała swoje zadanie
ps. ja mam podobną
ps. ja mam podobną
honda shadow vt600 --> kawa er5
- robert1981
- Podawacz śrubek
- Posty: 9
- Rejestracja: 22 mar 2012, 20:03
- Miejscowość: Kołbiel
- Garnek: AGV Longway
- Telefon: 791971700
Re: Owiewka przód
mam taką samą owiewkę ipotwierdzam, że przy prędkościach powyżej 12 km/h róznica jest ogromna.
Swoją udało mi się kupić na motobazarze w Wawie za jedyne 70 zł. Nadmienię, że to nowa firmy Puig
Swoją udało mi się kupić na motobazarze w Wawie za jedyne 70 zł. Nadmienię, że to nowa firmy Puig