Zmiana 34KM na 50KM

Wszelkie modyfikacje naszej Kawy ...

Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz

Swayzee
Podawacz śrubek
Posty: 3
Rejestracja: 10 lut 2013, 21:56
Miejscowość: Warszawa

Zmiana 34KM na 50KM

Post autor: Swayzee »

Witam, mam takie hipotetyczne pytanie :)
Da się odblokować silnik z 34KM do 50KM? Jest to jakaś prostsza procedura czy bez mechanika się nie obejdzie :/

Spotkałem się też z 60 konnymi wersjami i ewentualnie jest szansa aż tak podkręcić silnik?
Pozdrawiam :)
Sklep Motocyklowy Warszawa - moto NUMiK
Awatar użytkownika
Corr
Motocyklista
Posty: 697
Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
Imię: Adam
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'

Re: Zmiana 34KM na 50KM

Post autor: Corr »

Erki były blokowane na pare sposobów(u mnie np. mniejsze dysze w gaźnikach) ale oczywiście, że się da uzyskać pełną moc. Chociaż jeżeli jesteś kompletnym laikiem w mechanice to może lepiej sam się nie zabieraj za to. Tu masz odpowiedni temat: http://forum.kawasaki-er5.pl/viewtopic. ... wanie#p750

60 koni osiąga ten silnik w gpz, ale tam są inne wałki wsadzone, większe dysze w gaźnikach i pewnie pare innych rzeczy. Z tego co wiem wiązka elektryczna jest trochę inna więc nie da się bez żadnych przeróbek zrobić swapa gpz500->er5. No i od razu wypadało by wrzucić przód od GPZ z dwoma tarczami bo to co jest seryjnie nie ogarnia nawet 50 koni...
Jak chcesz lepszych osiągów to zrób najpierw porządny serwis: luzy zaworowe, gaźniki, olej, świece, filtry itp. potem ewentualnie można wrzucić sportowy filtr powietrza i przelotowy wydech, jak taki zestaw zestroisz z większymi dyszami w gaźnikach powinien mieć większego kopa ;)
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
ODPOWIEDZ