Stalowy oplot.
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 13
- Rejestracja: 01 lis 2010, 11:39
- Miejscowość: Poznań
- Numer GG: 2018324
- Lokalizacja: Poznań
Re: Stalowy oplot.
Kolego wymieniając przewody na stalowy oplot musisz odpowietrzć układ. A jeszcze przed tą operacją spuścić cały płyn hamulcowy. W innym przypadku wszystko będziesz miał w płynie.
- Kamyk
- Administrator
- Posty: 3375
- Rejestracja: 19 cze 2010, 19:07
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Bydgoszcz/Szczecin/Berlin
- Plecak: Ewa
- Garnek: Shoei XR-1000 / HJC
- Skype: kaminski.rafal
- Numer GG: 2697152
- Motocykl: Testowy
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Szczecin/Berlin
Re: Stalowy oplot.
To, ze trzeba spuscic plyn to chyba oczywiste Co do odpowietrzania mialem zagwostek, poniewaz doczytalem, ze mozna je odp. za pomoca strzykawki, ale nie zawsze trzeba, poniewaz na dole powinnien byc zawor do tego. No zobacze co bedzie.
Er5 -> SV 650 K3 -> ST xtz 750 '89 + ...
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 13
- Rejestracja: 01 lis 2010, 11:39
- Miejscowość: Poznań
- Numer GG: 2018324
- Lokalizacja: Poznań
Re: Stalowy oplot.
No tak ,ale niejesteś w stanie tak zalać wężyka żeby nie było powietrza.
- Kamyk
- Administrator
- Posty: 3375
- Rejestracja: 19 cze 2010, 19:07
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Bydgoszcz/Szczecin/Berlin
- Plecak: Ewa
- Garnek: Shoei XR-1000 / HJC
- Skype: kaminski.rafal
- Numer GG: 2697152
- Motocykl: Testowy
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Szczecin/Berlin
Re: Stalowy oplot.
Jakies propozycje masz? Jak to wykonac? Od gory rozumiem, ze wlewam plyn, a na dole uruchamiam opowietrznik i pewnie pozniej nalezy gdzies dmuchnac?
Er5 -> SV 650 K3 -> ST xtz 750 '89 + ...
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 13
- Rejestracja: 01 lis 2010, 11:39
- Miejscowość: Poznań
- Numer GG: 2018324
- Lokalizacja: Poznań
Re: Stalowy oplot.
Dokładnie, zalewasz płynem cały zbiorniczek . Na dole na odpowietrznik zakładasz wężyk, a ten wsadzasz to buteleczki małej. potem delikatnie wduszasz klamke hamulca( jeżeli zrobisz to szybko będziesz cały w płynie) i luzujesz odpowietrznik, uleci płyn z bąbelkami powietrza. Zakręcasz odpowietrznik i puszczasz klamke. Czynność te wykonujesz do czasu aż pozbędziesz się pęcherzyków powietrza. Tylko nie zapomnij pilnować żeby w zbiorniczku nie zabrakło płynu. Pozdr.
- OloK
- Motocyklista
- Posty: 575
- Rejestracja: 27 cze 2010, 22:49
- Imię: Aleksander
- Miejscowość: Złotoryja
- Plecak: Brak :)
- Garnek: AGV K-3
- Numer GG: 7525884
- Lokalizacja: Złotoryja
- Kontakt:
Re: Stalowy oplot.
dodam od siebie ze dobrze jest to robic we dwie osoby, jedna pilnuje sloiczka i odpowietrznika a druga pilnuje poziomu plynu i naciska klamke
chodz w 1 osobe tez mozna to zrobic
chodz w 1 osobe tez mozna to zrobic
Komar 2350 -> Piaggio Zip -> Suzukia Katana -> Kawasaki ER-5 -> ....
Galeria
Galeria
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 13
- Rejestracja: 01 lis 2010, 11:39
- Miejscowość: Poznań
- Numer GG: 2018324
- Lokalizacja: Poznań
Re: Stalowy oplot.
No należy dodać żeby pokręcić troche przednim kołem i lekko hamować przednie koło, wtedy klocki odpowiednio się dopasują. i Klamka hamulca będzie coraz twardsza.
Re: Stalowy oplot.
Założyłem u siebie stalowy oplot Hela plus klocki SBS i muszę powiedzieć, że poprawa hamowania jest bardzo wyraźna. Także polecam, nie ma co się zastanawiać tylko kupować i latać
Re: Stalowy oplot.
Witam
Ile będę potrzebował płynu hamulcowego przy wymianie (chodzi mi o całość, nie tylko to co wlewam, ale też do odpowietrzania)? 0.5 litra wystarczy?
Pozdrawiam
Ile będę potrzebował płynu hamulcowego przy wymianie (chodzi mi o całość, nie tylko to co wlewam, ale też do odpowietrzania)? 0.5 litra wystarczy?
Pozdrawiam