Stalowy oplot.

Wszelkie modyfikacje naszej Kawy ...

Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz

cybek
Motocyklista
Posty: 187
Rejestracja: 24 wrz 2011, 20:13
Imię: Michał
Miejscowość: Małopolska
Garnek: Shark S700

Re: Stalowy oplot.

Post autor: cybek »

No to już lepsza cena, niż 300-400 zł :) Jednak liczyłem że zamknie się w granicy 100zł, ale cóż, marka kosztuje. Motor kupiłem niedługo przed końcem sezonu, więc zbytnio nie pojeździłem. Z tego powodu nie wiem czy trzeba, ale prawdopodobnie będę ten przewód wymieniał jak tylko zgarnę kasę i kupię wcześniej alarm, także dzięki za cynk i sklep.
Pozdrawiam
Sklep Motocyklowy Warszawa - moto NUMiK
piter3105
Motocyklista
Posty: 628
Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
Imię: Piotr
Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
Plecak: Ania
Garnek: LS2
Motocykl: BMW R 1100 RT

Re: Stalowy oplot.

Post autor: piter3105 »

http://www.sklep-motocyklowy.com.pl/prz ... -2954.html
Tutaj przewód wraz z końcówkami do ER kosztuje 129 zł + koszty przesyłki. Nie jest to HEL. Producent przewodów to GOOGRIDGE. Może nie ma takiej renomy jak HEL, aczkolwiek zawsze prawie 9 litrów paliwa zostaje ;)
Co do płynu, że ten lepszy itd. Kiedyś rozmawiałem ze swoim instruktorem, czynnym motocyklistą, który przygotowywał mnie do egzaminu na motocykl. Często jeżeli coś jest dedykowane specjalnie dla motocykli to jest to zwykłe naciąganie klienta. Jeżeli spojrzeć na specyfikację na odwrocie jakichś płynów czy smarów, właściwości substancji i działanie są takie same, ale coś co jest "motocyklowe" musi być droższe. Nie wiem, jakie macie na ten temat zdanie, ale ja już niejednokrotnie doświadczyłem, że jest tak jak napisałem ;)
cybek
Motocyklista
Posty: 187
Rejestracja: 24 wrz 2011, 20:13
Imię: Michał
Miejscowość: Małopolska
Garnek: Shark S700

Re: Stalowy oplot.

Post autor: cybek »

Niestety jak się tak patrzy na ceny, to w większości przypadków 45% to cena za markę, a drugie 45% to cena za "dla motocykli" ;)
W końcu nie bez powodu części prawie identyczne są o wiele droższe dla motocykli. W niektórych przypadkach faktycznie są wymagane wytrzymalsze części i stąd cena może być wyższa, ale często niestety cena jest aż nadto zawyżona. Ale co poradzić, jak bida w kraju :(
Awatar użytkownika
Lish
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 957
Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:56
Imię: Karol
Miejscowość: Piaseczno
Plecak: Kiti
Garnek: biały
Telefon: 500366623
Motocykl: fzs600 pies
Kontakt:

Re: Stalowy oplot.

Post autor: Lish »

Podobno są niezłe i sporo tańsze. Ja zainwestowałem w HEL - efekt odczuwalny, ciekawe jakby było w przypadku przewodów z linka...
Pawel5
Rowerzysta
Posty: 44
Rejestracja: 04 lut 2012, 10:19
Miejscowość: Kielce

Re: Stalowy oplot.

Post autor: Pawel5 »

mam pytanie czy przy zakupie tych przewodów http://www.sklep-motocyklowy.com.pl/prz ... -2954.html trzeba pisać jakie się chce końcówki, czy akurat te pasują do erki?
Awatar użytkownika
czaro85
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 438
Rejestracja: 28 mar 2012, 13:20
Imię: Cezary
Miejscowość: Maków Mazowiecki
Plecak: Agnieszka
Garnek: HJC FG-15
Numer GG: 5485371

Re: Stalowy oplot.

Post autor: czaro85 »

No nie wiem ale jak napisali:
JEŚLI JESTEŚ ZAINTERESOWANY ZAKUPEM PRZEWODÓW PODAJ NAM (dane motocykla): - model - markę - pojemność - rocznik ... odpiszemy podając CENĘ i czas realizacji
to raczej będą pasowały, bo oni sami dopasują do motocykla.
Virago 535 '88 -> Kawasaki ER-5 '03 -> ???
Awatar użytkownika
radziorek15
Motocyklista
Posty: 550
Rejestracja: 10 lip 2011, 14:50
Imię: Radosław
Miejscowość: Białystok
Plecak: słowianka
Garnek: xr-1100 shoei
Numer GG: 9519818
Telefon: 693457668

Re: Stalowy oplot.

Post autor: radziorek15 »

Ja jak zamawiałem HEL-a przewody dedykowane do er-5 to długość przewodu była jak w fabrycznym przewodzie. Końcówki były pozaginane tak jak jest w oryginale.
er-5 + SV650S
Pawel5
Rowerzysta
Posty: 44
Rejestracja: 04 lut 2012, 10:19
Miejscowość: Kielce

Re: Stalowy oplot.

Post autor: Pawel5 »

Dzięki wczoraj jak to czytałem to nie widziałem ze jak wół pisze na czerwono :)
Awatar użytkownika
jejkujejku
Motocyklista
Posty: 164
Rejestracja: 19 mar 2012, 11:49
Imię: Piotr
Miejscowość: Warszawa
Plecak: Wożę Iwonkę :)
Garnek: SHARK
Skype: piotr.silarow
Numer GG: 2372615
Telefon: 506037745
Kontakt:

Re: Stalowy oplot.

Post autor: jejkujejku »

Słuchajcie .
Ja mam pytanko takie raczej praktyczne.
O ile zmiejsza się droga hamowania w stosunku do konstrukcji fabrycznej , po wymianie na oplot.
Ja ważę jakieś 90kg i hamulce na mnie samego ... cóż są wystarczające ... oczywiście pewnie mogły by być lepsze ... ale jak mam awaryjną sytuację to robię tak jak uczył mnie Józek na kursie , przodem aż moto obsiądzie, potem dokładam tył aż się podniesie i dobijam przodem .... pewnie na mokrej nawierzchni skończył bym glebą ... ale na suchej jest dobrze ... no i narazie tfu tfu tfu koła przy hamowaniu mi się nie zablokowały ... pewnie nie miałem jeszcze gardłowej sytuacji ... Pozatym jak jest mokro to jeżdżę max 60 po mieście ... szacunek dla siebie i kawy :)

Pozdrawiam
KELGAR
Motocyklista
Posty: 352
Rejestracja: 02 paź 2011, 21:06
Imię: Mateusz
Miejscowość: Świdnica
Plecak: z książkami ^^
Garnek: Shark S600

Re: Stalowy oplot.

Post autor: KELGAR »

Można (bez doświadczenia) wykonać te wszystkie operacje ? Tzn
1. Wymiana klocków
2. czyszczenie calego ukladu
3. wymiana plynu
4 wymiana przewodów

Ma ktoś może jakiegoś manuala? Nie chciałbym wpakować sie w coś niefajnego :)
ODPOWIEDZ