Wykryto Ad block: Nasza strona internetowa działa dzięki wyświetlaniu reklam online. Rozważ wsparcie nas, wyłączając blokadę reklam na tej witrynie.
Wszelkie modyfikacje naszej Kawy ...
Moderatorzy: Miłosz , Kamyk , lucek , bartoszto , jotto , Kanc1erz
mare36ks
Motocyklista
Posty: 175 Rejestracja: 17 lip 2011, 17:09
Imię: Marek
Miejscowość: Sulejówek
Numer GG: 6377445
Post
autor: mare36ks » 13 lis 2011, 00:43
to przedluzenie blotnika to pewnie trzeba dodatkowo przykrecac do blotnika?
jednm slowem bez wiercenia nie nada
Nie jestem zły, po prostu nie jestem dobry.
Dani66
Motorowerzysta
Posty: 75 Rejestracja: 05 cze 2011, 18:29
Imię: Daniel
Miejscowość: RSA
Garnek: Suomy Apex
Post
autor: Dani66 » 20 lis 2011, 20:02
A zakładal może ktoś do ER-ki zamiast pługa od GPZ-a osłony pod silnik z KLE 500? Pasuje? Wygląda jakoś?
DeFi
Klubowicz
Posty: 2397 Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
Lokalizacja: Września
Post
autor: DeFi » 20 lis 2011, 20:07
Ta osłonka z KLE nijak pasuje do ERki. To już wolałbym zamontować ten z GPZ-ty
Dani66
Motorowerzysta
Posty: 75 Rejestracja: 05 cze 2011, 18:29
Imię: Daniel
Miejscowość: RSA
Garnek: Suomy Apex
Post
autor: Dani66 » 21 lis 2011, 11:38
Mam okazje kupić pług z GPZ-a tylko, że jest dwa - jeden z wersji S drugi z wersji R. Różnią się wyglądem i nie wiem czy oba będą pasować. W lepszym stanie jest z wersji R, ale kolorystycznie musiałbym go malować, bo będzie się wyróżniał w ER-5. Z wersji S jest stan nieco gorszy, ale odpadają koszty lakierowania. Jak to jest z tymi pługami z wersji S i R?
DeFi
Klubowicz
Posty: 2397 Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
Lokalizacja: Września
Post
autor: DeFi » 21 lis 2011, 12:26
Wydaje mi się że wersja R była produkowana na rynek Amerykański i zwała się Kawasaki Ninja 500 (literę R dodali bodajże od 94 roku).
Gdzieś wyczytałem że wersja S posiada owiewki, tyle że nie widziałem seryjnej GPZ bez owiewek
Dani66
Motorowerzysta
Posty: 75 Rejestracja: 05 cze 2011, 18:29
Imię: Daniel
Miejscowość: RSA
Garnek: Suomy Apex
Post
autor: Dani66 » 21 lis 2011, 14:08
Obie owiewki nieco się różnią więc pewnie lepiej wziąść z wersji S, bo o takiej cały czas jest rozmowa w tym temacie.
DeFi
Klubowicz
Posty: 2397 Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
Lokalizacja: Września
Post
autor: DeFi » 21 lis 2011, 17:23
Jeżeli obie owiewki masz blisko siebie, to przymierz oby dwie i weź tę, ktora będzie lepiej pasować.
Chyba że koleś mieszka daleko od ciebie to wtedy lepiej weź z wersji S
Dani66
Motorowerzysta
Posty: 75 Rejestracja: 05 cze 2011, 18:29
Imię: Daniel
Miejscowość: RSA
Garnek: Suomy Apex
Post
autor: Dani66 » 22 lis 2011, 16:33
Właśnie nie ma możliwości sprawdzenia i przymierzenia stąd moje pytanie na forum. I w takim razie musze wziąść z wersji S choć wymaga on malowania.
DeFi
Klubowicz
Posty: 2397 Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
Lokalizacja: Września
Post
autor: DeFi » 22 lis 2011, 17:34
Za taki mały element nie zapłacisz dużo lakiernikowi
Dani66
Motorowerzysta
Posty: 75 Rejestracja: 05 cze 2011, 18:29
Imię: Daniel
Miejscowość: RSA
Garnek: Suomy Apex
Post
autor: Dani66 » 23 lis 2011, 15:14
Niestety, ale za lewą część ogona - 150zł, a, że pług jest większy powierzchniowo to 250zł (nawet nie pytałem ile będzie kosztowało w dwóch kolorach, bo pług jest srebrno czarny).