Mój problem wygląda tak że mam zdławioną Kawę zastanawiam się nad tym żeby pójść na łatwiznę i kupić gaźniki. Męczy mnie to że nie mogę znaleźć w dobrym stanie od Er5 (w ogóle ciężko znaleźć jakiekolwiek do tego motocykla) za to jest dużo gaźników od GPZ i KLE tylko obawiam się że mogą nie pasować i tego się boje . Może ktoś z Państwa wie coś na ten temat lub miał z tym jakąś przygodę. Z góry bardzo dziękuje i Pozdrawiam
We wszystkich są keihin cvk34 ale dysze inne więc nie wiem czy jest jakiś inny model z identycznymi co er 5
er5: Main Jet #102
Main Air Jet #100
Pilot Jet (Slow Jet) #35
Pilot Air Jet (Slow Air Jet) #130
kle: Main Jet Left: #95 Right: #92
Main Air Jet #100
Pilot Jet (Slow Jet) #35
Pilot Air Jet (Slow Air Jet) #80
gpz: Main Jet #130
main air jet #100
Pilot Jet (Slow Jet) #35
Pilot Air Jet (Slow Air Jet) #130
Skoro twoje gaźniki są w dobrym stanie to chyba wymieniłbym w nich dysze i spokój bo kupując z allegro nie wiadomo co trafisz ale nie wiem ile kosztuje zestaw dysz, może być tak, że tyle co drugie gaźniki
no właśnie bo można szmelc kupić i kasa w błoto :/ a przełożyć dysze z mojego gaźnika do gaźnika z GPZ idzie to zrobić ? chyba że jeździć na tych z gpz tylko zrobić synchronizacje gaźników ale jakie to będą skutki to zagadka ;/
Bo w GPZ jest tylko jedna dysza większa niż w Er 5 a tak to wszystko to samo jak widzę z Twojego opisu? może da się ją wymienić ?
Bo blokada wydaje mi się na przepustnicy a nie na dyszach tak przynajmniej każdy mówił na forum że blokowane były na przepustnicy gdzie trzeba zakleić dziurki
Z tego co wiem to była kilka metod na blokowanie:
- na przepustnicy
- na króćcach ssących
- moja miała mniejsze dysze, przynajmniej według niemieckich papierach.
Więc najpierw sprawdź u siebie bo może można to tanio odblokować bez wymiany gaźników
no zamierzam wyjąc przepustnice i zobaczyć co tam się dzieje później będę myślał co dalej bo bardzo szkoda mi tych 16 koni 34 na 180kg to nie jest zbyt dużo ;/ w trasie czuć bardzo niedomiaru mocy np. przy wyprzedzaniu.
Dzięki wielkie za pomoc