Mam pytanie jak na razie czysto teoretyczne.
Czy jest możliwość wymiany w ER-ce tylnego wahacza razem z tylnym kołem od innego moto, np od gladiusa, tym samym uzyskanie z tyłu hamulca tarczowego. Czy nie zmieni to parametrów motocykla do tego stopnia, że jazda nim stanie się niebezpieczna?
Pytam TEORETYCZNIE myśląc o modyfikacjach i stworzeniu czegoś w rodzaju "customa"
Z góry dzięki za odp
Pisałem już o tym w innym temacie. Wahacz możesz zaadoptować z GPZ 500. Problem stanowią dwie rzeczy.
1. Jak zamontować pompę hamulca (trzeba by wiercić w secie)
2. Zmiana wahacza oznacza zmianę rodzaju amortyzatora, chyba że dospawasz mocowania pod boczne amorki. Ale do tego potrzeba dokładnych obliczeń w którym miejscu usadowić mocowania. Pomyłka o kilka mm i amorki będą działać nie tak jak powinny.
zapomniałem o amortyzatorach
W tym przypadku faktycznie będzie cięzko :/
Co do kosztów to nie byłoby źle gdyby nie takie właśnie drobiazgi, bo miałem okazje kupić wahacz i koło od gladiusa za 500 zl