Shimma

Naprawa, wymiana, konserwacja, po prostu pomoc ...

Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz

Awatar użytkownika
Buksu
Rowerzysta
Posty: 19
Rejestracja: 11 paź 2011, 08:17
Imię: Sebastian
Miejscowość: Warszawa

Shimma

Post autor: Buksu »

Witam Wszystkich Forumowiczów.
Wreszcie, dwa lata czekałem no i jest. Pierwszy motocykl. Kupiłem go kilka dni temu. Poprosiłem o pomoc przy sprawdzeniu znajomego mechanika, który to po oględzinach powiedział, że można się zastanowić nad zakupem. Cena niezła za 2001r. - 3800 zł. Myślałem, że to niezły interes. Niestety gdy puszczam kierownicę to już przy 40km kiera wpada w wibracje i przeskakuje lewo-prawo. Wydaje mi się, że motocykl ściąga w prawą stronę. Co może być przyczyną shimmy. Nie mam doświadczenia to moje pierwsze moto. Za 3 dni zdaje dopiero kat.A. Mam prawko na samochód ale motocykl to trochę inna bajka. Co powinienem sprawdzić w pierwszej kolejności. Proszę o wyrozumiałość. Nie mam 16lat ale jestem jeszcze zielony. :brumm: . Ps. Dziś w Malezji wydarzył się śmiertelny wypadek. Jeszcze nie widziałem, żeby na wyścigach zerwało komuś kask z głowy. Dół :cry: .
Sklep Motocyklowy Warszawa - moto NUMiK
Awatar użytkownika
DeFi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2397
Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
Lokalizacja: Września

Re: Shimma

Post autor: DeFi »

a posiadasz oryginalne ciężarki na końcach kierownicy ? jak nie to masz już powód Shimmy
Obrazek
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
Awatar użytkownika
Buksu
Rowerzysta
Posty: 19
Rejestracja: 11 paź 2011, 08:17
Imię: Sebastian
Miejscowość: Warszawa

Re: Shimma

Post autor: Buksu »

Szczerze powiem, że nie wiem. Jak to sprawdzić?? Pierwsze słyszę o tych ciężarkach.
Awatar użytkownika
Kamyk
Administrator
Administrator
Posty: 3375
Rejestracja: 19 cze 2010, 19:07