Strona 3 z 5

Re: Zegary

: 09 paź 2011, 00:13
autor: DeFi
A dlaczego miałbyś wydać 1 tyś ? jeżeli prędkościomierz i obrotomierz są sprawne to nic poza tymi 350 zł nie wydasz. Co najwyżej jeszcze ten przedni plastik ale nie powinien kosztować więcej niż 150 zł czyli max 500 zł

Za fakt posiadania zegarów może i nie sprzedaż o tysiąc drożej, ale posiadając nieoryginalne prawdopodobnie zarobisz ok 500 zł mniej.

A na czym polega mój przypadek ?
Ja po wypadku miałem zamiar je wrzucić do kubła na śmieci. Wyglądały jakby je tajfun przeleciał. Trzymały się kupy, bo przy wcześniejszym spawaniu wzmocniłem spawy klejem na gorąco. Ale po wielu kalkulacjach zdecydowałem się je naprawić

Re: Zegary

: 09 paź 2011, 08:29
autor: urbansan
No a moj przypadek polega na tym, ze impet calego uderzenia przyjely zegary i stacyjka. U mnie nie ma co skladac :)

Re: Zegary

: 13 paź 2011, 14:35
autor: KELGAR
A wie ktoś moze czy jest realne kupienie a następnie zamontowanie takich zegarów??

http://www.youtube.com/watch?v=8uCHthiu-50&NR=1

Re: Zegary

: 13 paź 2011, 19:57
autor: urbansan
no teoretycznie masz tylko problem z predkosciomierzem. Jezeli masz adapter na linke, to powinno pojsc. Reszta to kwestia ustawienia...

Re: Zegary

: 13 paź 2011, 21:43
autor: KELGAR
a jak wygląda ten adapter? Jest to w ogóle dostępne??

Re: Zegary

: 15 paź 2011, 12:03
autor: urbansan
Musisz zwrocic uwage, czy ma przejscie na anologowy predkosciomierz. To zadna filozofia - predkosciomierz to przeciez baczek - czyli mala przekladnia , ktora wprawia linke predkosciomierza w obrot. Adapter bedzie ten ruch zmienial na prad i tyle. Kazdy drozszy zegar powinien to miec.

Moze niech sie wypowie ktos, kto w koncu to zakupil??

Kolezanka jezdzi LTD - czyli ten sam silnik w 450ccm. Mowi, ze nie ma temp chlodzenia albo nie ma cisnienia oleju. Ma za to lampe od napiecia akumulatora :)))) Oczywiscie ma to glebszy sens, jezeli np padnie alternator. W innych przypadkach jest to praktycznie niepotrzebne. Wykorzystujac te droge myslowa zrozumialem, ze lampa cisnienia oleju oraz temp chlodnicy jest calkowicie niepotrzebna :) Jezeli masz olej przed startem i w trakcie jazdy go nie masz - to i tak silnik jest do remontu lub wyrzucenia - musialby mu dekiel odpasc, by tyle oleju polecialo. Co do wody - jest pare momentow, kiedy sie rzeczywiscie moze cos zdarzyc - przez chyba 2 miesiace w roku jazdy na miescie trzeba zwracac na poziom chlodzenia. Bez plynu tez da sie jezdzic, tylko, ze gazniki nie beda podgrzewane i w skrajnej sytuacji olej moze sie zrobic za rzadki. Mozna sobie wstawic termometr oleju:

http://allegro.pl/termometr-czujnik-tem ... 66569.html

@Kelgar - ale tak w ogole to nie masz zegarow w swojej er, czy chcesz zmienic?

Re: Zegary

: 15 paź 2011, 22:04
autor: KELGAR
Chce je zmienic, jak bez zegarów miałbym śmigac?? xD
Niekoniecznie takie drogie jak te, na ebay-u widziałem dużo tańsze, po prostu pytam z ciekawości, bo wygląda to dosyć atrakcyjnie, ale nie wiedziałem jak to jest od strony technicznej :)

Re: Zegary

: 16 paź 2011, 14:16
autor: urbansan
Bez zegarow da sie smigac :DDD Ostatnio zrobilem tak 2000km :D

Re: Zegary

: 16 paź 2011, 22:42
autor: KELGAR
urbansan pisze:Bez zegarow da sie smigac :DDD Ostatnio zrobilem tak 2000km :D
Na palcach liczyles??? :rotfl:

:) :)

Re: Zegary

: 17 paź 2011, 15:01
autor: urbansan
A nie - generalnie miedzy slupkami liczylem w przyblizeniu w sekundach. Jezeli wyszlo 6s, to na 1km jest 60s, czyli w 1h zrobisz 60km = 60km/h. Jezeli 3s, to 120km/h. Dalo sie spokojnie wymierzyc... ale i tak nie zwracam za bardzo uwagi na predkosc - raczej patrze na droge. Powiem Ci, ze rewelacyjny pomysl, bo sprawdzasz jak moto dziala, a nie cos CI pokazuja kontrolki :p