Osłony chłodnicy

Naprawa, wymiana, konserwacja, po prostu pomoc ...

Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz

Awatar użytkownika
mefi12
Motorowerzysta
Posty: 69
Rejestracja: 26 lut 2016, 22:28
Imię: Sebastian
Miejscowość: Nysa
Garnek: LS2

Re: Osłony chłodnicy

Post autor: mefi12 »

Przed
20160312_153823.jpg
20160312_153851.jpg
20160314_181025.jpg
Po
20160314_202951.jpg
Mogło być lepiej, ale na pierwszy raz nie narzekam.
Sklep Motocyklowy Warszawa - moto NUMiK
daniel90
Motocyklista
Posty: 119
Rejestracja: 15 wrz 2014, 19:49
Imię: Daniel
Miejscowość: Wołomin
Garnek: Uvex Boss 525

Re: Osłony chłodnicy

Post autor: daniel90 »

mefi12 Dopracuj je bardziej szlifując coraz drobniejszą gradacją papieru,na końcu użyj dedykowanej pasty do polerowania metalu.
G3 ma grube ziarno którego ręcznie nie jesteś w stanie "rozbić" i zamiast polerować rysujesz metal.
Corr pisze:Porównywałeś cenę kreta i Scansol? :D


Porównywałem,ale jeśli ma być to dobrze zrobione to tylko tak jak opisałem,uwierz lub nie ale kilka rzeczy uratowałem ;)
Efekt lustra zależy głownie od stopu amelionion :haha:
Osłony chłodnicy w ER-5 nie dadzą lustra tylko będą mleczne,ale np lagi już da się zrobić na lustro kilka przykładów mojego autorstwa:


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Najlepiej polerować kwasówkę,jest szybko i efekt dużo lepszy niż przy alu

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
mefi12
Motorowerzysta
Posty: 69
Rejestracja: 26 lut 2016, 22:28
Imię: Sebastian
Miejscowość: Nysa
Garnek: LS2

Re: Osłony chłodnicy

Post autor: mefi12 »

[quote="daniel90"]mefi12 Dopracuj je bardziej szlifując coraz drobniejszą gradacją papieru,na końcu użyj dedykowanej pasty do polerowania metalu.
G3 ma grube ziarno którego ręcznie nie jesteś w stanie "rozbić" i zamiast polerować rysujesz metal.

Dzięki za odpowiedź. Jeszcze powalczę z osłonami aby był lepszy efekt :D
Awatar użytkownika
Corr
Motocyklista
Posty: 697
Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
Imię: Adam
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'

Re: Osłony chłodnicy

Post autor: Corr »

daniel90 pisze:Porównywałem,ale jeśli ma być to dobrze zrobione to tylko tak jak opisałem,uwierz lub nie ale kilka rzeczy uratowałem ;)
No spoko, ale nie wyjaśniłeś w czym lepszy jest Scansol? celem chemii jest usunięcie anody z aluminium bez dokładania kolejnych rys i uszkodzeń i kret robi to świetnie, więc po co przepłacać?

Używałem kilka razy Scansolu do usuwania powłok lakierniczych i byłem pod wrażeniem jego działania, ale w tym przypadku to raczej nie ma sensu ;)
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
ODPOWIEDZ