Wczoraj spotkała mnie przykra sprawa. Zaliczyłem swojego pierwszego ślizga na moto przy niewielkiej prędkości. skończyło się upadkiem i moto poleciał około metra do przodu.Mam taki problem że wydaje mi się że kierownica jest lekko skrzywiona, lusterko tak jakby patrzało w lewo, a koło jakby przesunęło się w prawo co prezentuje na załączniku.Mój upadek skończył się na otarciu poniżej kostki, zbitym migaczu, obtartym tłumiku, obtartym kubku przy zegarach. Jakieś pomysły co z tym fantem zrobić?
PS. Już upadając puściłem moto i kątem oka widziałem na poboczu faceta.Wstałem, otrzepałem się a facet co? oparty o auto cały czas patrzy- nic tylko dać popcorn.podnosze motocykl,sprawdzam uszkodzenia po czym facet sobie odjeżdża.
Kawasaki ER5 problem
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
- Miłosz
- Klubowicz
- Posty: 1303
- Rejestracja: 29 kwie 2011, 22:57
- Imię: Miłosz
- Miejscowość: Plewiska/Poznań
- Plecak: Monika
- Garnek: HJC
- Numer GG: 3369519
- Motocykl: Gsf 1200N K5
Re: Kawasaki ER5 problem
Popraw tytuł, bo ten nic nie mówi i przedstaw się w powitalny. W sumie to o co pytasz konkretnie?
-
- Motorowerzysta
- Posty: 54
- Rejestracja: 26 sie 2015, 15:18
- Miejscowość: Kalisz
- Plecak: nie
- Garnek: Naxa
- Numer GG: 8577768
Re: Kawasaki ER5 problem
generalnie pytam na co należy zwrócić uwagę przy motocyklu po ślizgu? nie chodzi mi o kupiony tylko własny.
zbiłem kierunkowskaz prawy, obtarty gmol, obtarta rura wydechowa,delikatnie przetarty przedni błotnik, obtarcie na prawym kubku zegarowym.
Motocykl generalnie odpala tak jak odpalał.jednak mam wrażenie jakby opona z felgą przesunęły się na osi.Chociaż może to być tylko moje wrażenie. zgięte lagi?w tym motocyklu można "zósemkować" koło?
zbiłem kierunkowskaz prawy, obtarty gmol, obtarta rura wydechowa,delikatnie przetarty przedni błotnik, obtarcie na prawym kubku zegarowym.
Motocykl generalnie odpala tak jak odpalał.jednak mam wrażenie jakby opona z felgą przesunęły się na osi.Chociaż może to być tylko moje wrażenie. zgięte lagi?w tym motocyklu można "zósemkować" koło?
-
- Klubowicz
- Posty: 895
- Rejestracja: 07 kwie 2014, 08:58
- Imię: Michał
- Miejscowość: Ornontowice k/Gliwic
- Garnek: Scorpion EXO-1200
- Numer GG: 8278420
- Motocykl: SV-650SF
Re: Kawasaki ER5 problem
Skocz do serwisu i niech Ci wyważą opony - koszt niewielki, a będziesz miał pewność, że felga prosta i opona dobrze siedzi
Przy okazji możesz im powiedzieć, by sprawdzili, czy koło siedzi prosto względem kierownicy. Za całość pewnie nie zapłacisz więcej niż 100zł.
A co do kierunkowskazu - multum tego na allegro w rozsądnych cenach (ok. 30-50zł za szt)
Przy okazji możesz im powiedzieć, by sprawdzili, czy koło siedzi prosto względem kierownicy. Za całość pewnie nie zapłacisz więcej niż 100zł.
A co do kierunkowskazu - multum tego na allegro w rozsądnych cenach (ok. 30-50zł za szt)
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
-
- Motorowerzysta
- Posty: 54
- Rejestracja: 26 sie 2015, 15:18
- Miejscowość: Kalisz
- Plecak: nie
- Garnek: Naxa
- Numer GG: 8577768
Re: Kawasaki ER5 problem
no wlasnie mi sie wydaje ze kolo nie siedzi prosto wzgledem kierownicy kierunkowskaz juz zalozylem i podlaczylemKanc1erz pisze:Skocz do serwisu i niech Ci wyważą opony - koszt niewielki, a będziesz miał pewność, że felga prosta i opona dobrze siedzi
Przy okazji możesz im powiedzieć, by sprawdzili, czy koło siedzi prosto względem kierownicy. Za całość pewnie nie zapłacisz więcej niż 100zł.
A co do kierunkowskazu - multum tego na allegro w rozsądnych cenach (ok. 30-50zł za szt)