Regulator napiecia

Naprawa, wymiana, konserwacja, po prostu pomoc ...

Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz

pazr
Rowerzysta
Posty: 20
Rejestracja: 07 gru 2011, 23:20
Miejscowość: Wrocław

Regulator napiecia

Post autor: pazr »

Cześć!

Mam pytanko, czy wszystkie roczniki ER5 miały taki sam regulator napięcia? Czy w gpz, kle siedzi to samo?
Sklep Motocyklowy Warszawa - moto NUMiK
Awatar użytkownika
jotto
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1115
Rejestracja: 03 sie 2011, 11:53
Imię: Marek
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: Africa Twin

Re: Regulator napiecia

Post autor: jotto »

Jak Ci się popsuł to za 100 zł z przesyłką Ci sprzedam. :)

Ogółem to samo siedzi w:
EN400, ER5, EX250, GPX250R, GPX400R, GPX600R,GPZ305,GPZ400/400R,GPZ550, GPZ600, GPZ750, KL600, KLR600, KLR650, KLR650R, KLX650R,KMX125, VN700, VN750, VN800, VN1500/SE, Z305LTD/CSR, Z750GPZ, Z750, ZG1200, ZL400, ZL600, ZN1100, ZR400, ZR550, ZR750, ZR1100, ZXR400, ZZR250, ZZR400, ZZR600
Obrazek
mompaw
Rowerzysta
Posty: 22
Rejestracja: 02 sty 2015, 19:07
Miejscowość: Warszawa

Re: Regulator napiecia

Post autor: mompaw »

Odnowię temat.
Z tego co widze sa ewgulatory do ER5 w wersji z pięcioma pinami w kostce isześcioma.
Wiecie może czym się róznią i czy jeśli miałem 6 pinowy moge kupić z pięcioma?
Pytam stąd, że nowe zamiennikis ą 5 pinowe w cenia ok 120 zł, sześciopinowe to wydatek koło 300 zł.

Drugie pytanie jak dobiera sie regulator bo to chyba bardziej kwestia mocowania i wtyczki niż parametrów technicznych regulatora? Ale to pytanie do elektrotechnika.
Paweł, Kawa 2003
Kanc1erz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 895
Rejestracja: 07 kwie 2014, 08:58
Imię: Michał
Miejscowość: Ornontowice k/Gliwic
Garnek: Scorpion EXO-1200
Numer GG: 8278420
Motocykl: SV-650SF

Re: Regulator napiecia

Post autor: Kanc1erz »

Motocyklowe? Prawdopodobnie to liniówki i ich cechą charakterystyczną jest firma :lol: oraz maksymalna moc wyjściowa :)

A ogólnie?
Stabilizatory dzielimy na liniowe i impulsowe. Te pierwsze cechują się znacznie stabilniejszą pracą oraz mniejszymi zakłóceniami na wyjściu, aczkolwiek straty mocy są większe i zależą od napięcia wejściowego i całkowitego poboru prądu przez podzespoły do niego podpięte.
Stabilizatory impulsowe zaś wyróżniają się bardzo wysoką sprawnością, niestety obarczone jest to znacznie większymi zakłóceniami na wyjściu.
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
mompaw
Rowerzysta
Posty: 22
Rejestracja: 02 sty 2015, 19:07
Miejscowość: Warszawa

Re: Regulator napiecia

Post autor: mompaw »

chodziło mi o Automotiv nie przemysł.

Te regulatory co sa w naszych sprzetach to roczej tylko obcinaja nadmiar napiecia i przetwarzają w ciepło???
Paweł, Kawa 2003
Kanc1erz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 895
Rejestracja: 07 kwie 2014, 08:58
Imię: Michał
Miejscowość: Ornontowice k/Gliwic
Garnek: Scorpion EXO-1200
Numer GG: 8278420
Motocykl: SV-650SF

Re: Regulator napiecia

Post autor: Kanc1erz »

mompaw pisze:chodziło mi o Automotiv nie przemysł.

Te regulatory co sa w naszych sprzetach to roczej tylko obcinaja nadmiar napiecia i przetwarzają w ciepło???

No to wszystkie tak działają :)
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
mompaw
Rowerzysta
Posty: 22
Rejestracja: 02 sty 2015, 19:07
Miejscowość: Warszawa

Re: Regulator napiecia

Post autor: mompaw »

no w sumie faktycznie skoro jest regulatorem to obcina nadmiar napięcia :D

Kupiłem na allegro ale dostałem z inna wtyczką niż mam u siebie, musze teraz poprzerabiać wtyczkę.
Paweł, Kawa 2003
ODPOWIEDZ