Strona 1 z 1
drzaca kawka
: 11 mar 2011, 16:39
autor: italiano16
co moze byc powodem lub od czego zaczac sprawdzanie drzenia kawasaki er5
no chyba ze to normalne ale raczej nie. mianowicie jak wkrecam je na obroty w czase jazdy lub jak jade kolo 100 to czuje spore drzenie pod nogami na stopkach
Re: drzaca kawka
: 11 mar 2011, 16:59
autor: raguel
Normalnie drżenie czuć zawsze pytanie tylko jak bardzo. Może ci się śruby przy ramie poluzowały, a może po prostu gdzieś nie masz gumy amortyzującej.
Re: drzaca kawka
: 11 mar 2011, 17:11
autor: twister
Też takie coś odczuwam , mam tak przy 5,5 tys obr na każdym biegu.
Re: drzaca kawka
: 11 mar 2011, 19:55
autor: italiano16
zawsze jak jade powiedzmy 130 to czuje jak mi stopki wibruja w strone nog. i tak caly czas jak mam reke na gazie, czyli jak gazuje
Re: drzaca kawka
: 11 mar 2011, 19:56
autor: Wolf
zobacz czy masz dobrą zębatkę przy silniku..

Re: drzaca kawka
: 09 cze 2011, 11:04
autor: voojtass
nom ja tez taki objaw zauwazylem od niedawna ..... moze to sprzegło... bo przez ostatni czas zauwazylem ze troche gorzej chodzi i nie ma przyspieszenia na wysokich obrotach
Re: drzaca kawka
: 25 cze 2011, 19:34
autor: olo321
a ja mam kawe od paru dni- i jak jade wszystko ok, jak hamuje tez.
zero jakiegokolwiek drgania
jednak jak puszcze kierownice i silnik hamuje biegiem to zaczyna coraz bardzie rzucac??????
myslalem o zalozeniu moze ciezarkow z drugiego moto-jednak jak zajrzalem do srodka to sie zdziwilem bo jest jakby zaspawana dziura
http://imageshack.us/photo/my-images/21 ... 11340.jpg/
czy moze to byc przyczyna drgania?
Re: drzaca kawka
: 26 cze 2011, 00:02
autor: DeFi
Kierownica bez ciężarków tak właśnie będzie się zachowywać. Najlepiej założyć oryginalne. Z tymi zaspawanymi otworami to trochę dziwne
Re: drzaca kawka
: 26 cze 2011, 10:15
autor: olo321
no tez tak mysle bo sprawdzilem:
-glowke ramy-kreci sie leciutko bez zadnych oporow itp
-tarcza prosta
-opony cale -prawie ze nowki
-wyazone dobrze(zdjalem zacisk i sprawdzalem tak jak wulkanizator czy kolo "stoi" w kazdym polozeniu)
takze zostaja tylko ciezarki- tylko jak je zamontowac??? spawu nie nagwintuje
moze jakis pomysl??
Re: drzaca kawka
: 26 cze 2011, 13:36
autor: lookaszk
Co do montażu ciężarków - można wywiercić otwór w spawie i ten otwór nagwintować - ale zależy to od jakości i głębokości (grubości) spawu.
Druga opcja to dospawanie nakrętki na spawie (po wcześniejszym wywierceniu w tym spawie otworu większego niż gwint w nakrętce, a mniejszego niż średnica nakrętki) - kwestia ile miejsca jest na nakrętkę pomiędzy spawem a końcem kierownicy.
I do tak przygotowanych końcówek kierownicy przykręcić śrubą ciężarki.