drzaca kawka

Naprawa, wymiana, konserwacja, po prostu pomoc ...

Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz

italiano16
Podawacz śrubek
Posty: 13
Rejestracja: 24 lut 2011, 21:08
Miejscowość: antwerpen/krasnik
Plecak: żona kamila
Numer GG: 9124329
Lokalizacja: antwerpen/krasnik

drzaca kawka

Post autor: italiano16 »

co moze byc powodem lub od czego zaczac sprawdzanie drzenia kawasaki er5
no chyba ze to normalne ale raczej nie. mianowicie jak wkrecam je na obroty w czase jazdy lub jak jade kolo 100 to czuje spore drzenie pod nogami na stopkach
Sklep Motocyklowy Warszawa - moto NUMiK
raguel
Rowerzysta
Posty: 40
Rejestracja: 10 sty 2011, 18:45
Miejscowość: Garwolin
Garnek: Caberg 2VR
Skype: protraa
Numer GG: 2581679

Re: drzaca kawka

Post autor: raguel »

Normalnie drżenie czuć zawsze pytanie tylko jak bardzo. Może ci się śruby przy ramie poluzowały, a może po prostu gdzieś nie masz gumy amortyzującej.
twister
Rowerzysta
Posty: 15
Rejestracja: 19 cze 2010, 12:53

Re: drzaca kawka

Post autor: twister »

Też takie coś odczuwam , mam tak przy 5,5 tys obr na każdym biegu.
italiano16
Podawacz śrubek
Posty: 13
Rejestracja: 24 lut 2011, 21:08
Miejscowość: antwerpen/krasnik
Plecak: żona kamila
Numer GG: 9124329
Lokalizacja: antwerpen/krasnik

Re: drzaca kawka

Post autor: italiano16 »

zawsze jak jade powiedzmy 130 to czuje jak mi stopki wibruja w strone nog. i tak caly czas jak mam reke na gazie, czyli jak gazuje
Wolf
Motocyklista
Posty: 144
Rejestracja: 05 gru 2010, 23:22
Lokalizacja: Brodowo koło Środy Wielkopolskiej

Re: drzaca kawka

Post autor: Wolf »

zobacz czy masz dobrą zębatkę przy silniku..;) 8-)
[color=#0040FF]BRACI SIĘ NIE TRACI-to hasło powinno łączyć wszystkich motocyklistów!!!!! :)[/color]
Awatar użytkownika
voojtass
Rowerzysta
Posty: 38
Rejestracja: 02 kwie 2011, 10:35
Miejscowość: Rzeszów
Lokalizacja: rzeszów

Re: drzaca kawka

Post autor: voojtass »

nom ja tez taki objaw zauwazylem od niedawna ..... moze to sprzegło... bo przez ostatni czas zauwazylem ze troche gorzej chodzi i nie ma przyspieszenia na wysokich obrotach
wykonuje Gmole , stelaze, ozdobne płyty na chłodnice....
olo321
Rowerzysta
Posty: 21
Rejestracja: 16 cze 2011, 21:28
Miejscowość: szczecin
Plecak: a

Re: drzaca kawka

Post autor: olo321 »

a ja mam kawe od paru dni- i jak jade wszystko ok, jak hamuje tez.
zero jakiegokolwiek drgania

jednak jak puszcze kierownice i silnik hamuje biegiem to zaczyna coraz bardzie rzucac??????

myslalem o zalozeniu moze ciezarkow z drugiego moto-jednak jak zajrzalem do srodka to sie zdziwilem bo jest jakby zaspawana dziura
http://imageshack.us/photo/my-images/21 ... 11340.jpg/

czy moze to byc przyczyna drgania?
Awatar użytkownika
DeFi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2397
Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
Lokalizacja: Września

Re: drzaca kawka

Post autor: DeFi »

Kierownica bez ciężarków tak właśnie będzie się zachowywać. Najlepiej założyć oryginalne. Z tymi zaspawanymi otworami to trochę dziwne
Obrazek
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
olo321
Rowerzysta
Posty: 21
Rejestracja: 16 cze 2011, 21:28
Miejscowość: szczecin
Plecak: a

Re: drzaca kawka

Post autor: olo321 »

no tez tak mysle bo sprawdzilem:

-glowke ramy-kreci sie leciutko bez zadnych oporow itp
-tarcza prosta
-opony cale -prawie ze nowki
-wyazone dobrze(zdjalem zacisk i sprawdzalem tak jak wulkanizator czy kolo "stoi" w kazdym polozeniu)

takze zostaja tylko ciezarki- tylko jak je zamontowac??? spawu nie nagwintuje :wall:

moze jakis pomysl??
lookaszk
Motorowerzysta
Posty: 57
Rejestracja: 08 mar 2011, 08:54
Imię: Łukasz
Miejscowość: 3City
Garnek: Naxa F9/A
Numer GG: 2815545

Re: drzaca kawka

Post autor: lookaszk »

Co do montażu ciężarków - można wywiercić otwór w spawie i ten otwór nagwintować - ale zależy to od jakości i głębokości (grubości) spawu.
Druga opcja to dospawanie nakrętki na spawie (po wcześniejszym wywierceniu w tym spawie otworu większego niż gwint w nakrętce, a mniejszego niż średnica nakrętki) - kwestia ile miejsca jest na nakrętkę pomiędzy spawem a końcem kierownicy.
I do tak przygotowanych końcówek kierownicy przykręcić śrubą ciężarki.
KLE 500 '06
ODPOWIEDZ