Strona 1 z 1

Kawasaki er5

: 14 gru 2013, 15:35
autor: marycha1576
witam dzisiaj zdemontowwałem napinacz łancuszka rozrzadu i mam pytanie czy wszystko dobrze zrobiłem??Najpierw odreciłem srodkową srube i zdemontowałem srube i spręzyne i takie trzpien niewiem jak fachowo sie to nazywa ,pózniej odreciłem cały napinacz czyli 2 sruby i wyciągnołem go . Napinacz jest na 9 zabku wiec tragedi nie ma. no i pózniej zamontowąłem najpierw napinacz i wkłdajac go na tym 9 ząbku przykreciłem, nic nie przesuwałem w żabkach a pózniej ząłozyłem sprezyne trzpien i srube srodkową ,? Silnik chodzi jak chodził ale słusze taki cichy głoś jak łancuuszek chodzi i o cos ociera a wczesniej tego raczej nie słuszałem. Zrobiłem cos żle?

Stosujemy się do regulaminu! Stosujemy polskie znaki, nie popełniamy błędów ortograficznych i najważniejsze - po rejestracji idziemy do powitalni się przywitać. Do momentu nie pojawienia się wpisu w powitalni temat zostaje zablokowany. Poza tym odpowiedź na Twoje pytanie jest na tym forum. Pozdrawiam. PS. nazwa tematu nie odnosi się kompletnie do zadanego tu pytania. /jotto

Re: Kawasaki er5

: 14 gru 2013, 20:28
autor: bober15
Powinieneś cofnąć napinacz na 1 ząbek :)

Re: Kawasaki er5

: 14 gru 2013, 20:42
autor: marycha1576
Czyli dac go na 1zabek pózniej włożyć napinacz a gdy dam sprezyne i srube to samo sie ustawi.

Re: Kawasaki er5

: 14 gru 2013, 20:46
autor: DeFi
Tutaj masz opisaną całą procedurę:
http://forum.kawasaki-er5.pl/viewtopic.php?f=24&t=918
Ponowny montaż:
"Kasujemy" napinacz, czyli naciskamy na zapadkę i wciskamy listwę zębatą z powrotem w korpus. WAŻNE
Przykręcamy korpus napinacza do głowicy silnika (dwie śruby na klucz "10"). Jak pisałem wcześniej miejsce styku można lekko posmarować silikonem. Wypustka na napinaczu powinna być z lewej strony silnika (strona z alternatorem).
Następnie "składamy" śrubę z trzpieniem i sprężyną:
http://imageshack.us/photo/my-images/406/napinacz9.jpg/
...i wkręcamy ręką w korpus (powinno być słychać charakterystyczne "trrrryt" - dźwięk oznacza, że sprężyna wypchnęła listwę do ustawienia "roboczego"). Dokręcamy kluczem "12" i gotowe.

Re: Kawasaki er5

: 14 gru 2013, 21:13
autor: marycha1576
Wszystko jasne dzieki.