Problem z odpaleniem

Naprawa, wymiana, konserwacja, po prostu pomoc ...

Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz

stawri
Podawacz śrubek
Posty: 14
Rejestracja: 27 lip 2013, 06:00
Miejscowość: Kraków

Problem z odpaleniem

Post autor: stawri »

Witam, Pierwszy post i odraz z problemem :).

Przypiąłem to na głównej stronie w dziale bo nie wiem w czym jest problem (dodam jeszcze, że jestem jeszcze laikiem jeżeli chodzi o motocykle).

Ale do rzeczy.

Mam taki problem. Kiedy silnik jest zimny to po przekręceniu kluczyka i włączenia pompki, kiedy próbuję zapalić moto to słyszę takie pojedyncze kliknięcie i tyle, nic poza tym się nie dzieje (akcja taka również nie dzieje się zawsze, czasami odpali normalnie). Dopiero jak przepchnę go dosłownie pół metra i wrzucę mu gwałtownie jedynkę odpala normalnie. Nie ma znaczenia czy odpalam go na ssaniu czy nie.

Czy moglibyście mnie nakierować gdzie szukać problemu?

Pozdr,
Sklep Motocyklowy Warszawa - moto NUMiK
Awatar użytkownika
Corr
Motocyklista
Posty: 697
Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
Imię: Adam
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'

Re: Problem z odpaleniem

Post autor: Corr »

W er5 nie ma pompy paliwa ;)

Sprawdzałeś aku? może po prostu jest już zużyty?
Podobne objawy dawał też chyba uszkodzony przekaźnik ale to Ci doradzi ktoś obeznany w elektryce.
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
stawri
Podawacz śrubek
Posty: 14
Rejestracja: 27 lip 2013, 06:00
Miejscowość: Kraków

Re: Problem z odpaleniem

Post autor: stawri »

Mówiłem, że narazie jestem laikiem ;).

Jutro sprawdzę aku i dam znać, może się uda to tak łatwo rozwiązać.

Jednak znając złośliwość rzeczy martwych tak łatwo nie będzie ;(

-- 01 Sie 2013, 20:44 --

Sprawdziłem ładowanie i wygląda to w porządku, przynajmniej mi się tak wydaje, i tak:

przy wyłączonym napędzie: 13,18 v
w czasie rozruchu spada do 11,04 v
po wyłączeniu ssania 14,55 v

tak na wszelki wypadek sprawdziłem jeszcze przy 4000 obr/min i ma 14,40 v