Strona 147 z 153

Re: Pytania wszelkie

: 01 lip 2016, 17:14
autor: Kanc1erz
Mała20 pisze:Hej.
Mam pytanie odnośnie Odmy. Patrzylam pod bak i z tego co mi sie wydaje powinien (a moze nie???) isc od odmy maly gumowy wężyk.
1. Jaka jest jego funkcja?
2.Co moze sie stac gdy jest odlaczony?

Z gory dzieki za odpowiedz :)
Pod bakiem małego (krótkiego) przewodu od odmy nie ma - on jest pod airboxiem. Funkcja odmy jest wiadoma - odpowietrza przestrzeń korbową i skrzynię biegów - jeżeli jest zbyt wiele oleju, rzyga (silnik) nim do airboxa, a z airboxa wyrzucony olej idzie w okolice tylnego koła, gdzie można nadmiar spuścić odkręcając mały koreczek na końcu przewodu obok koła.
Ten przewód służy również zalewaniu silnika paliwem, kiedy masz niesprawny kranik i uszkodzone zaworki iglicowe. To tak pół-żartem, pół-serio :)
Jak jest odłączony - olej zamiast trafiać do airboxa, brudzi silnik.

Re: Pytania wszelkie

: 02 lip 2016, 17:54
autor: mariusz6793
Panowie i Panie, macie jakąś radę na piski z dochodzące z korka wlewu paliwa? Denerwuje mnie ten pisk jak zgaszę Kawę :D

Re: Pytania wszelkie

: 02 lip 2016, 18:16
autor: Rafał
Cisnienie Ci sie tam takie wytwarza? Albo odpowietrznik walniety - bo myslę ze jest w korku

Re: Pytania wszelkie

: 02 lip 2016, 23:18
autor: mariusz6793
Tak, mam takie ciśnienie.
I właśnie nie widzę tam dziurki-odpowietrznika.
Muszę się przyjrzeć wlewowi.

Re: Pytania wszelkie

: 29 sie 2016, 20:34
autor: Castomoto
Siemka

Mam problem ze swoją Er-6n z 2006r. Praktycznie nie da się jechać z prędkością 50km/h ,motocykl zachowuję się strasznie nerwowo, po przekręceniu manetki o 0,5 cm od razu się rozpędza i nie da się jechać płynnie. Jazda nie jest przyjemna bo to jedna wielka szarpanina :/
Od razu mówię manetka jest poluzowana i dalej tak samo.
Jakieś pomysły?

Re: Pytania wszelkie

: 29 sie 2016, 22:07
autor: piter3105
Długo jeździsz tym motocyklem?
Jest to Twoje pierwsze moto czy jeździłeś już wcześniej?
Może warto porównać z inną ER 6?

Re: Pytania wszelkie

: 30 sie 2016, 08:16
autor: Rafał
hehe tak jest w normalnych motocyklach :D W er5 za to mozesz odkrecic cala manetke i czekac na reakcję ;)

Re: Pytania wszelkie

: 30 sie 2016, 10:03
autor: Miłosz
1. Warto zacząć od powitalni.
2. Nie bardzo rozumiem pytanie. Przekręcasz manetkę i motocykl przyspiesza? Za czuła manetka? Troszeczkę tylko nią ruszasz a otwiera przepustnicę całkowicie? Czy może trzymasz manetkę w jednym położeniu, a szarpie?
3. Pytania pitera.

Re: Pytania wszelkie

: 30 sie 2016, 16:21
autor: Castomoto
Jest to drugi mój motocykl.Niestety nie znam nikogo z okolicy kto ma drugą er-6n :D,jeździłem już wszystkimi maszynami znajomych od 300 do 750 i nigdzie nie ma tego problemu.I również wszyscy co wsiadali na maszynę stwierdzali to samo. Motocykl potrafi szarpać trzymając manetkę w jednej pozycji,i właśnie po minimalnych odkręceniach przyśpiesza momentalnie dlatego nie da się jeździć spokojnie po mieście,nie ma płynnego rozwijania prędkości.Nie dusi go ani nic, i często strzela z wydechu. Manetka była już regulowana na wszystkie sposoby a na internecie ciężko mi znaleźć coś co chociaż by mnie nakierowało. :geek:

Re: Pytania wszelkie

: 31 sie 2016, 15:50
autor: Kanc1erz
Castomoto pisze:Jest to drugi mój motocykl.Niestety nie znam nikogo z okolicy kto ma drugą er-6n :D,jeździłem już wszystkimi maszynami znajomych od 300 do 750 i nigdzie nie ma tego problemu.I również wszyscy co wsiadali na maszynę stwierdzali to samo. Motocykl potrafi szarpać trzymając manetkę w jednej pozycji,i właśnie po minimalnych odkręceniach przyśpiesza momentalnie dlatego nie da się jeździć spokojnie po mieście,nie ma płynnego rozwijania prędkości.Nie dusi go ani nic, i często strzela z wydechu. Manetka była już regulowana na wszystkie sposoby a na internecie ciężko mi znaleźć coś co chociaż by mnie nakierowało. :geek:

Może jakiś domorosły tuner postanowił pobawić się mapami zapłonowymi? To jedyne co mi pasuje. Ewentualnie coś z łańcuchem rozrządu - mógł przeskoczyć o jeden ząbek.