jotto pisze:Polecam:
Pytania wszelkie
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
-
- Klubowicz
- Posty: 895
- Rejestracja: 07 kwie 2014, 08:58
- Imię: Michał
- Miejscowość: Ornontowice k/Gliwic
- Garnek: Scorpion EXO-1200
- Numer GG: 8278420
- Motocykl: SV-650SF
Re: Pytania wszelkie
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Pytania wszelkie
A właściwie na co wam klakson w motocyklu ? Ja nie pamiętam kiedy używałem tego bajeru. Na baranów na drodze nie trąbię, tylko ich olewam.
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
- Corr
- Motocyklista
- Posty: 697
- Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
- Imię: Adam
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'
Re: Pytania wszelkie
Jeżeli ta trąbka z hot wheels generuje przynajmniej 87 decybeli to biorę Też nie używam klaksonu(nawet gdyby działał), ale kończy mi się przegląd a że Ninja ma parę innych bardziej istotnych "niezgodności z przepisami", to wolę nadrabiać drobiazgami nawet na "mniej wymagających" stacjach diagnostycznych
W ostateczności pożyczę na chwilę z erki
W ostateczności pożyczę na chwilę z erki
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
-
- Motocyklista
- Posty: 311
- Rejestracja: 06 sty 2013, 15:55
- Imię: Kamil
- Miejscowość: Jarosław
- Garnek: HJC RPHA 11 Plus
- Motocykl: ZX6R
- Kontakt:
Re: Pytania wszelkie
Siemka.
Ma ktoś pomysł jak to odkręcić ?
http://zapodaj.net/13a7cd0ed23c2.jpg.html
Swoją drogą dziwna sprawa, bo nie dokręcałem tego zbyt mocno, a teraz odkręcić nie mogę, poza tym mam chyba za dużo płynu, bo widać bąbelek dopiero jak moto jest dość mocno nachylone na prawą stronę.
Jak sprawdzacie poziom płynu w przednim hamulcu? Moto w pionie czy raczej żeby ten pojemnik na płyn był równolegle do ziemi?
Ma ktoś pomysł jak to odkręcić ?
http://zapodaj.net/13a7cd0ed23c2.jpg.html
Swoją drogą dziwna sprawa, bo nie dokręcałem tego zbyt mocno, a teraz odkręcić nie mogę, poza tym mam chyba za dużo płynu, bo widać bąbelek dopiero jak moto jest dość mocno nachylone na prawą stronę.
Jak sprawdzacie poziom płynu w przednim hamulcu? Moto w pionie czy raczej żeby ten pojemnik na płyn był równolegle do ziemi?
Kawasaki ER-5 ---> Kawasaki ZX6R 636 '05
Mój garaż!
Łona - ĄĘ
Marzeń się nie odkłada... To na marzenia się składa!
Pigwa
Mój garaż!
Łona - ĄĘ
Marzeń się nie odkłada... To na marzenia się składa!
Pigwa
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Pytania wszelkie
Płyn sprawdzamy na pionowym moto.
Co do śrubek, to najlepiej zrobić jakieś nacięcie przy krawędzi i płaskim śrubokrętem albo punktakiem i młoteczkiem próbować odkręcić.
Wina raczej leży w kiepskim śrubokręcie (kołek) którym odkręcałeś niż w sile dokręcenia tych śrub.
Co do śrubek, to najlepiej zrobić jakieś nacięcie przy krawędzi i płaskim śrubokrętem albo punktakiem i młoteczkiem próbować odkręcić.
Wina raczej leży w kiepskim śrubokręcie (kołek) którym odkręcałeś niż w sile dokręcenia tych śrub.
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
-
- Motocyklista
- Posty: 311
- Rejestracja: 06 sty 2013, 15:55
- Imię: Kamil
- Miejscowość: Jarosław
- Garnek: HJC RPHA 11 Plus
- Motocykl: ZX6R
- Kontakt:
Re: Pytania wszelkie
A co jeśli jest za dużo płynu? Nalewać tyle, aż na pionowym moto będzie mały bąbelek? Aktualnie w takim razie mam za dużo, ale nie ma raczej jakichś negatywnych skutków tego.
A co do śrubokrętu to chyba masz rację... Chociaż próbowałem kilkoma. Punktakiem próbowałem i ani drgnie... Za miękkie śrubki i po prostu wbija się w nie punktak, a nie obracają się.
Spróbuję jutro wbić płaski śrubokręt i przekręcić, a w ostateczności chyba je rozwiercić i zmienić je na nowe mam tylko nadzieję, że to jakieś zwykłe śrubki, a nie wydziwiane i dostępne tylko w serwisie.
Nie jest to jakieś straszne uszkodzenie, z tym da się przecież jeździć, ale wygląda to jak wygląda...
Dzięki za odpowiedź Pozdrawiam
A co do śrubokrętu to chyba masz rację... Chociaż próbowałem kilkoma. Punktakiem próbowałem i ani drgnie... Za miękkie śrubki i po prostu wbija się w nie punktak, a nie obracają się.
Spróbuję jutro wbić płaski śrubokręt i przekręcić, a w ostateczności chyba je rozwiercić i zmienić je na nowe mam tylko nadzieję, że to jakieś zwykłe śrubki, a nie wydziwiane i dostępne tylko w serwisie.
Nie jest to jakieś straszne uszkodzenie, z tym da się przecież jeździć, ale wygląda to jak wygląda...
Dzięki za odpowiedź Pozdrawiam
Kawasaki ER-5 ---> Kawasaki ZX6R 636 '05
Mój garaż!
Łona - ĄĘ
Marzeń się nie odkłada... To na marzenia się składa!
Pigwa
Mój garaż!
Łona - ĄĘ
Marzeń się nie odkłada... To na marzenia się składa!
Pigwa
- cici0201
- Motocyklista
- Posty: 233
- Rejestracja: 08 kwie 2013, 21:53
- Imię: Krystian
- Miejscowość: Kutno
- Garnek: LS2 FF370
Re: Pytania wszelkie
Śrubki są normalne, rozmiaru nie pamiętam. U mnie ktoś zmienił na imbusowe, więc spokojnie sobie w sklepie dobierzesz.pigwa pisze:Spróbuję jutro wbić płaski śrubokręt i przekręcić, a w ostateczności chyba je rozwiercić i zmienić je na nowe mam tylko nadzieję, że to jakieś zwykłe śrubki, a nie wydziwiane i dostępne tylko w serwisie.
-
- Motocyklista
- Posty: 311
- Rejestracja: 06 sty 2013, 15:55
- Imię: Kamil
- Miejscowość: Jarosław
- Garnek: HJC RPHA 11 Plus
- Motocykl: ZX6R
- Kontakt:
Re: Pytania wszelkie
Znalazłem w manualu coś takiego:DeFi pisze:Płyn sprawdzamy na pionowym moto.
Więc chyba nie ma znaczenia czy moto stoi pionowo ważne, żeby zbiorniczek był poziomo.NOTE
○ Hold the reservoir horizontal by turning the handlebar when checking brake fluid level.
O nadmiarze płynu też nic nie pisze. Jest tylko notka, że jak za mało jest płynu to trzeba dolać, do poziomu linii "A". (2 zdj.)
http://zapodaj.net/51f51c62068e6.jpg.html
Tak czy inaczej dzięki za pomoc. Udało mi się odkręcić te śrubki wbijając w nie bity, swoją drogą strasznie miękkie one są. Jutro gdzieś będę szukał takich na imbusy.
Dzięki jeszcze raz
Kawasaki ER-5 ---> Kawasaki ZX6R 636 '05
Mój garaż!
Łona - ĄĘ
Marzeń się nie odkłada... To na marzenia się składa!
Pigwa
Mój garaż!
Łona - ĄĘ
Marzeń się nie odkłada... To na marzenia się składa!
Pigwa
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 11
- Rejestracja: 24 paź 2012, 16:20
- Miejscowość: Sandomierz
- Numer GG: 3054892
- Telefon: 665746021
Re: Pytania wszelkie
Panowie! Zamierzam zmienić olej, przy spuszczaniu starego zauważyłem, że jest on jakiś rzadki, więc spojrzałem na bańkę, którą dał mi poprzedni właściciel i okazało się, że w motocyklu jest pełen syntetyk castrola 10w50. Po kupnie przejechałem jakieś niecałe 2tys km i nie zauważyłem ubytku. Zmieniać na 10w40 Motula, czy zalać taki jak był? Proszę o odpowiedź
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
-
- Motocyklista
- Posty: 628
- Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
- Imię: Piotr
- Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
- Plecak: Ania
- Garnek: LS2
- Motocykl: BMW R 1100 RT
Re: Pytania wszelkie
Jak jest pełna synteza to bym tak zostawił. Poza tym ten przy wyższych temperaturach dłużej utrzyma swoje właściwości niż 10W40, chociaż podobno upały już nam nie grożą:P