Pytania wszelkie
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
- Corr
- Motocyklista
- Posty: 697
- Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
- Imię: Adam
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'
Re: Pytania wszelkie
Czy ktoś wie z czego jest zrobiona podkładka śruby spustowej od oleju? tzn czy da się ją dokupić np. w markecie budowlanym albo Norauto?(nic innego nie jest otwarte w Niedziele).
W zeszłym roku warsztat zmieniał mi olej przy okazji i oczywiście wszystko dokręcone za mocno i brakuje podkładki
Ps chodzi o Ninje, ale śruba to standard, rozmiar 17
W zeszłym roku warsztat zmieniał mi olej przy okazji i oczywiście wszystko dokręcone za mocno i brakuje podkładki
Ps chodzi o Ninje, ale śruba to standard, rozmiar 17
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Pytania wszelkie
Mnie kiedyś ta podkładka wleciała do pojemnika z olejem gdy ją odkręcałem. Później nie chciało mi się jej szukać w tej mazi i wkręciłem bez podkładki. Nic nie ciekło.
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
- Corr
- Motocyklista
- Posty: 697
- Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
- Imię: Adam
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'
Re: Pytania wszelkie
U mnie też było suchutko, ale:
1. to podkładka powinna uszczelniać a nie śruba, która u mnie wygląda nieciekawie bo brytyjski klimat też intensywnie zajął się jej kołnierzem, którego już sporo brakuje
2. podkładka jest z miękkiego aluminium, które się łatwo dopasowuje. jeżeli nie używa się jej to trzeba większej siły dokręcenia a to jest groźne dla aluminiowego gwintu w misce.
3. podkładka kosztuje 1,80 zł więc się szarpnę na ori śruba spustowa już gorzej bo prawie 14 zeta ale moja wygląda nieciekawie więc też będzie nówka...
zadzwonię jutro do aso w gliwicach czy mają takie rzeczy od ręki a jak nie to 2 tygodnie czekania na przesyłkę z Holandii... mam nadzieje, że się nie zaczadzę wlewając nowy olej bo trzeba na chwilę uruchomić silnik a moja piwnica do zimowania ma kiepską wentylację
Ps okazało się, że zgubiłem w czasie sezonu jedną spinkę od dolnych owiewek, głupi kawałek plastiku kosztuje 20 złotych
Ps2 zawsze wiedziałem, że erka ma sportowy charakter, śruba i podkładka według katalogu jest taka sama jak w zx6r a tak serio to Kawasaki dla oszczędności pewnie wszędzie montuje to samo...
Więc w sumie pytanie już nieaktualne.
1. to podkładka powinna uszczelniać a nie śruba, która u mnie wygląda nieciekawie bo brytyjski klimat też intensywnie zajął się jej kołnierzem, którego już sporo brakuje
2. podkładka jest z miękkiego aluminium, które się łatwo dopasowuje. jeżeli nie używa się jej to trzeba większej siły dokręcenia a to jest groźne dla aluminiowego gwintu w misce.
3. podkładka kosztuje 1,80 zł więc się szarpnę na ori śruba spustowa już gorzej bo prawie 14 zeta ale moja wygląda nieciekawie więc też będzie nówka...
zadzwonię jutro do aso w gliwicach czy mają takie rzeczy od ręki a jak nie to 2 tygodnie czekania na przesyłkę z Holandii... mam nadzieje, że się nie zaczadzę wlewając nowy olej bo trzeba na chwilę uruchomić silnik a moja piwnica do zimowania ma kiepską wentylację
Ps okazało się, że zgubiłem w czasie sezonu jedną spinkę od dolnych owiewek, głupi kawałek plastiku kosztuje 20 złotych
Ps2 zawsze wiedziałem, że erka ma sportowy charakter, śruba i podkładka według katalogu jest taka sama jak w zx6r a tak serio to Kawasaki dla oszczędności pewnie wszędzie montuje to samo...
Więc w sumie pytanie już nieaktualne.
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
- d2wid2
- Podawacz śrubek
- Posty: 6
- Rejestracja: 20 sie 2014, 23:34
- Imię: Dawid
- Miejscowość: Poddębice
- Garnek: AGV K-3
Re: Pytania wszelkie
Mam problem z moją er-5 z 2005 roku. Posiadam automatycznie zapalające się światła mijania po odpaleniu silnika, ale kilka dni temu zauważyłem, że nie chcą się zapalać. Z początku zapalały się gdy dodałem gazu, ale dzisiaj już wg nie chcą się zapalić. Pytanie brzmi w czym jest mój problem i jak mogę go rozwiązać?
Dodam, że mam oryginalny akumulator, ale po doładowaniu go prostownikiem problem nadal istnieje. Żarówka jest sprawna bo wymieniałem na inną i ten sam problem.
Światła pozycyjne oraz stop palą się normalnie. Moim zdanie to jakiś przekaźnik, tylko jaki?
Dodam, że mam oryginalny akumulator, ale po doładowaniu go prostownikiem problem nadal istnieje. Żarówka jest sprawna bo wymieniałem na inną i ten sam problem.
Światła pozycyjne oraz stop palą się normalnie. Moim zdanie to jakiś przekaźnik, tylko jaki?
- jotto
- Klubowicz
- Posty: 1115
- Rejestracja: 03 sie 2011, 11:53
- Imię: Marek
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Africa Twin
Re: Pytania wszelkie
Zaskoczę Cię, ale to może być przekaźnik, który włącza światła. Gdzieś na forum jest schemat elektryki w ER-5. Poszukaj na nim tego przekaźnika, następnie znajdź go w motocyklu i zbadaj jego działanie.
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Pytania wszelkie
Możesz sprawdzić przewody na kostce żarówki. Odpal i sprawdź miernikiem czy na żarówkę dochodzi zasilanie (jedna z blaszek to uziemienie, na pozostałych prąd powinien być przemiennie zależy czy włączysz krótkie czy długie.)
Jak nie, to idziesz po kabelku do następnej złączki/przekaźnika.
Jak nie, to idziesz po kabelku do następnej złączki/przekaźnika.
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
- d2wid2
- Podawacz śrubek
- Posty: 6
- Rejestracja: 20 sie 2014, 23:34
- Imię: Dawid
- Miejscowość: Poddębice
- Garnek: AGV K-3
Re: Pytania wszelkie
Dzięki chłopaki za pomoc. Dzisiaj posiedzialem trochę nad motorem, bo jazda bez światł po mieście była trochę ryzykowna. Okazało się, że ktoś przede mną kombinował przy bezpiecznikach tzn. zredukował jeden bezpiecznik i przylutował go pod drogi. Teraz jak temperatura spada do około 0 to cyna puściła i wystarczyło na nowo przylutować kabelek. A jak głupi wyciągnąłem całe paliwo z baku i patrzyłem wszystkie kostki jakie są pod nim.
-
- Klubowicz
- Posty: 895
- Rejestracja: 07 kwie 2014, 08:58
- Imię: Michał
- Miejscowość: Ornontowice k/Gliwic
- Garnek: Scorpion EXO-1200
- Numer GG: 8278420
- Motocykl: SV-650SF
Re: Pytania wszelkie
d2wid2 pisze:Dzięki chłopaki za pomoc. Dzisiaj posiedzialem trochę nad motorem, bo jazda bez światł po mieście była trochę ryzykowna. Okazało się, że ktoś przede mną kombinował przy bezpiecznikach tzn. zredukował jeden bezpiecznik i przylutował go pod drogi. Teraz jak temperatura spada do około 0 to cyna puściła i wystarczyło na nowo przylutować kabelek. A jak głupi wyciągnąłem całe paliwo z baku i patrzyłem wszystkie kostki jakie są pod nim.
Cyna pewnie RoHSowa
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Pytania wszelkie
Nie ma to jak przejrzeć sobie instalację elektryczną przed zimą. Zawsze jest to jakiś plus.
Jak kiedyś miałem problem z opornikiem w stacyjce, to miałem przejrzaną instalację wzdłuż i wszerz i wszystko było glanc
Później miałem pewną swobodę, gdyż wiedziałem że w najbliższej przyszłości z elektryką nie będzie problemów.
Jak kiedyś miałem problem z opornikiem w stacyjce, to miałem przejrzaną instalację wzdłuż i wszerz i wszystko było glanc
Później miałem pewną swobodę, gdyż wiedziałem że w najbliższej przyszłości z elektryką nie będzie problemów.
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
-
- Motocyklista
- Posty: 311
- Rejestracja: 06 sty 2013, 15:55
- Imię: Kamil
- Miejscowość: Jarosław
- Garnek: HJC RPHA 11 Plus
- Motocykl: ZX6R
- Kontakt:
Re: Pytania wszelkie
Siemka
Chciałbym zmienić tarcze zegarów w mojej kawie bo odbiłem paluchy na nich i mam takie pytanko. Czy można bez problemu zdjąć wskazówki czy po zdjęciu są tam jakieś sprężynki które się "rozkręcą" i będą złe odczyty?
Chciałbym zmienić tarcze zegarów w mojej kawie bo odbiłem paluchy na nich i mam takie pytanko. Czy można bez problemu zdjąć wskazówki czy po zdjęciu są tam jakieś sprężynki które się "rozkręcą" i będą złe odczyty?
Kawasaki ER-5 ---> Kawasaki ZX6R 636 '05
Mój garaż!
Łona - ĄĘ
Marzeń się nie odkłada... To na marzenia się składa!
Pigwa
Mój garaż!
Łona - ĄĘ
Marzeń się nie odkłada... To na marzenia się składa!
Pigwa