Pytania wszelkie

Naprawa, wymiana, konserwacja, po prostu pomoc ...

Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz

Szczęka
Motorowerzysta
Posty: 77
Rejestracja: 13 lis 2010, 06:43

Re: Pytania wszelkie

Post autor: Szczęka »

U mnie też pancerzyk się nieco przytarł, ale do drutu nie doszło, więc jest ok. Asekuracyjnie okleiłem power-tape'm.
Sklep Motocyklowy Warszawa - moto NUMiK
Awatar użytkownika
Kamyk
Administrator
Administrator
Posty: 3375
Rejestracja: 19 cze 2010, 19:07
Imię: Rafał
Miejscowość: Bydgoszcz/Szczecin/Berlin
Plecak: Ewa
Garnek: Shoei XR-1000 / HJC
Skype: kaminski.rafal
Numer GG: 2697152
Motocykl: Testowy
Lokalizacja: Bydgoszcz/Szczecin/Berlin

Re: Pytania wszelkie

Post autor: Kamyk »

Co to jest ten ost. post?
Er5 -> SV 650 K3 -> ST xtz 750 '89 + ...
Awatar użytkownika
DeFi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2397
Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
Lokalizacja: Września

Re: Pytania wszelkie

Post autor: DeFi »

Mam kolejny dość dziwny przypadek. Mianowicie po nagrzaniu się moto. obroty zamowolnie wzrastają z 1300 do 3000. Po porzegazowaniu spadają normalnie do 1300, aby po 2-3 sek znowu wzrosnąć do 3 tyś.
Nie mam pojęcia co może być tego przyczyną. Próbowałem regulować linki gazu, ale nic to nie daje. Ssanie także odpada. Nie mam już pomysłu gdzie zajrzeć. Może wy mi pomożecie.

Mała wizualizacja:
Obrazek
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
Awatar użytkownika
OloK
Motocyklista
Posty: 575
Rejestracja: 27 cze 2010, 22:49
Imię: Aleksander
Miejscowość: Złotoryja
Plecak: Brak :)
Garnek: AGV K-3
Numer GG: 7525884
Lokalizacja: Złotoryja
Kontakt:

Re: Pytania wszelkie

Post autor: OloK »

Probowales wylaczyc swiatla ?
Komar 2350 -> Piaggio Zip -> Suzukia Katana -> Kawasaki ER-5 -> ....
Galeria
Awatar użytkownika
DeFi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2397
Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
Lokalizacja: Września

Re: Pytania wszelkie

Post autor: DeFi »

Jak by się dało, chyba że bezpiecznikiem. A co mają światła do obrotów silnika ?
Obrazek
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
Awatar użytkownika
OloK
Motocyklista
Posty: 575
Rejestracja: 27 cze 2010, 22:49
Imię: Aleksander
Miejscowość: Złotoryja
Plecak: Brak :)
Garnek: AGV K-3
Numer GG: 7525884
Lokalizacja: Złotoryja
Kontakt:

Re: Pytania wszelkie

Post autor: OloK »

Po konsultacji z bratem mozliwe ze masz cos z gaznikami, moze wystarczy je tylko wyczyscic

takze o tej elektryce zapomnij :P
Komar 2350 -> Piaggio Zip -> Suzukia Katana -> Kawasaki ER-5 -> ....
Galeria
Awatar użytkownika
DeFi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2397
Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
Lokalizacja: Września

Re: Pytania wszelkie

Post autor: DeFi »

ok, dzieki za wskazówkę. I tak miałem zamiar dać moto na czyszczenie i synchro gaźników :)
Obrazek
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
Awatar użytkownika
prodrewno
Motorowerzysta
Posty: 80
Rejestracja: 19 lut 2011, 15:24
Imię: Grzesiek
Miejscowość: Gdynia
Garnek: Nolan N85 classic
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: Pytania wszelkie

Post autor: prodrewno »

Po pierwsze Witam wszystkich!

jestem świeżym posiadaczem er piątki i jeszcze świeższym użytkownikiem tego forum

Zima to fajny okres na przygotowania moto do sezonu, dla tego zebrałem się za kilka tematów.
Jeden z nich to odświeżenie wyglądu kolektorów i reszty wydechu, wypolerowałem tłumik, wyczyściłem z rdzy rury teraz pozostało mi lakierowanie.
Moje pytanie dotyczy mocowania wydechu.
Jest on mocowany: z przodu - do cylindrów, z tyłu - zaczep przy tłumiku oraz występuje jeszcze jeden zaczep po środku - u mnie dyndała śruba luźno skręcona z ramą motocykla.
Moje pytanie brzmi czy nie powinno być tam jakiejś "gumy" amortyzującej, czy faktycznie ma być sama śruba tyle że mocno skręcona?
Czy mógłby ktoś spojrzeć jak to wygląda w waszych moto?
Będę wdzięczny za ewentualne zdjęcia.
Awatar użytkownika
Dzióbek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 416
Rejestracja: 12 sty 2011, 23:36
Imię: Michał
Miejscowość: Kalisz
Plecak: Hania
Garnek: Nitro
Telefon: 511483837
Lokalizacja: Pawłówek k. Kalisza (WLKP)

Re: Pytania wszelkie

Post autor: Dzióbek »

Witaj,
Powinny być tam jeszcze dwie tulejki (zaznaczyłem na skanie z serwisówki), gumowa i wciśnięta w nią metalowa, stanowiąca jednocześnie " dystans".

Poniżej fotki:
Skan z "serwisówki":
http://img413.imageshack.us/img413/4098/wydechj.jpg

Zdjęcie z mojej ER-ki, niestety rozmazane, bo trochę mało miejsca i kiepski aparat:
http://img341.imageshack.us/img341/5622/wydech1u.jpg

Pozdrawiam
Jeżeli nie masz na utrzymaniu rodziny, nie grozi ci głód, nie jesteś Tutsi ani Hutu i te sprawy, to wystarczy, że odpowiesz sobie na jedno zajebiście, ale to zajebiście ważne pytanie - co lubię w życiu robić?...a potem zacznij to robić.
Awatar użytkownika
prodrewno
Motorowerzysta
Posty: 80
Rejestracja: 19 lut 2011, 15:24
Imię: Grzesiek
Miejscowość: Gdynia
Garnek: Nolan N85 classic
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: Pytania wszelkie

Post autor: prodrewno »

No to lipa,
muszę dorobić je z kawałka gumy, raczej luzem nie dostane tego..

Dzięki za pomoc Dzióbek
ODPOWIEDZ