Pytania wszelkie
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
-
- Klubowicz
- Posty: 895
- Rejestracja: 07 kwie 2014, 08:58
- Imię: Michał
- Miejscowość: Ornontowice k/Gliwic
- Garnek: Scorpion EXO-1200
- Numer GG: 8278420
- Motocykl: SV-650SF
Re: Pytania wszelkie
Mam pytanie odnośnie lusterek. Są oryginalne, prawe jest super ustabilizowane, ale mam kłopot z lewym lusterkiem. Mianowicie przy określonej prędkości samo się "klapuje", wina jest oczywista - opór powietrza i zbyt luźne mocowanie przy samej kierownicy. Kłopot zdiagnozowany, ale co z tego skoro nie wiem jak go wyeliminować. Po pierwsze chciałem na maxa dociągnąć śrubę mocowania przy samej kierownicy - śruba ma dość dziwny wymiar, pomiędzy 20, a 21. 21 delikatnie objeżdża, 20 nie wchodzi w ogóle. Pomógł by klucz nasadowy, ale z wiadomego względu użyć go nie można... A ponadto mam już to tam dość mocno dociągnięte.. Nie wiem jak można sobie z tym poradzić :/
Zakleić, czy usztywnić na stałe odpada :/ - wiadomo, regulacja musi być.
Zakleić, czy usztywnić na stałe odpada :/ - wiadomo, regulacja musi być.
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
- Miłosz
- Klubowicz
- Posty: 1303
- Rejestracja: 29 kwie 2011, 22:57
- Imię: Miłosz
- Miejscowość: Plewiska/Poznań
- Plecak: Monika
- Garnek: HJC
- Numer GG: 3369519
- Motocykl: Gsf 1200N K5
Re: Pytania wszelkie
Spróbuj kluczami o wymiarach amerykańskich (w calach) wypadają pomiędzy metrycznymi. Przydają się czasem w niektórych japońskich autach....i chińskich rowerach
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Pytania wszelkie
Spróbuj również kleju do gwintów. Powinien powstrzymać lusterko przed odkręcaniem się.
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
- Karcze_
- Motorowerzysta
- Posty: 56
- Rejestracja: 27 maja 2013, 12:17
- Imię: Karcześ
- Miejscowość: Ostrołęka
- Plecak: Adidas
- Garnek: Ls2 351.1 Naxa F6
Re: Pytania wszelkie
Albo spróbuj klucza potocznie nazwanego ''francuskim'', też miałem problem z dobraniem odpowiedniego i ten sprawdził się znakomicie
http://bikepics.com/members/karcze/02er5/
-
- Klubowicz
- Posty: 895
- Rejestracja: 07 kwie 2014, 08:58
- Imię: Michał
- Miejscowość: Ornontowice k/Gliwic
- Garnek: Scorpion EXO-1200
- Numer GG: 8278420
- Motocykl: SV-650SF
Re: Pytania wszelkie
No w sumie to nie wiem czemu o nim nie pomyślałem, odkręcam nim też korek od wlewu oleju (oczywiście przez papier).Karcze_ pisze:Albo spróbuj klucza potocznie nazwanego ''francuskim'', też miałem problem z dobraniem odpowiedniego i ten sprawdził się znakomicie
Mam też klucz szwedzki jeszcze (nastawny). Jak wrócę z małego urlopu to ogarnę to.
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
- strayker270
- Motorowerzysta
- Posty: 90
- Rejestracja: 23 sie 2013, 13:10
- Imię: Mateusz
- Miejscowość: Kielce
- Plecak: Żona już lubi motocykle
- Garnek: Airoh Movement
- Numer GG: 3153137
Re: Pytania wszelkie
Skoro masz to dość mocno dociągnięte to przyczyna jest gdzie indziej. Odkręć lusterko i jak zerkniesz do środka tej nakrętki powinna tam być mniejsza nakrętka, którą przykręcasz właśnie lusterko do tej nakrętki. Tam jest mały rozmiar 8 albo 10 mm. Jak za mocno przykręcisz to nawet nie będziesz mógł lusterka obracać po przykręceniu go do kierownicy. Daj znać czy pomogło.Kanc1erz pisze:Mam pytanie odnośnie lusterek. Są oryginalne, prawe jest super ustabilizowane, ale mam kłopot z lewym lusterkiem. Mianowicie przy określonej prędkości samo się "klapuje", wina jest oczywista - opór powietrza i zbyt luźne mocowanie przy samej kierownicy. Kłopot zdiagnozowany, ale co z tego skoro nie wiem jak go wyeliminować. Po pierwsze chciałem na maxa dociągnąć śrubę mocowania przy samej kierownicy - śruba ma dość dziwny wymiar, pomiędzy 20, a 21. 21 delikatnie objeżdża, 20 nie wchodzi w ogóle. Pomógł by klucz nasadowy, ale z wiadomego względu użyć go nie można... A ponadto mam już to tam dość mocno dociągnięte.. Nie wiem jak można sobie z tym poradzić :/
Zakleić, czy usztywnić na stałe odpada :/ - wiadomo, regulacja musi być.
Zipp Astec 50cc 2008 r. -> Er 500 2004 r.
- jolja
- Motocyklista
- Posty: 202
- Rejestracja: 23 lip 2014, 18:20
- Imię: Jola
- Miejscowość: Kraków
- Garnek: LS2 Wolf
Re: Pytania wszelkie
A ja mam dwa pytania co do kluczyka. Po raz - dostałam jeden i chcę dorobić sobie przynajmniej 3, bo gubienie wszystkiego to moja specjalność. Bez żadnych bajerów mogę dorobić w zwykłym punkcie czy muszę czegoś szukać?
To jedna rzecz, a druga - nie wiem w zasadzie jakim sposobem, ale biorąc ostatnio kluczyk, okazało się, że coś go lekko wygło. Brat mi wyprostował i wszystko pięknie ładnie, żadnego problemu z zapłonem, tylko jak chcę włączyć blokadę albo postojówki to nie dochodzi do końca do tych kropeczek. Nie chcę nic na siłę, bo to mój jedyny kluczyk, ale dalej nie pójdzie, a w tym miejscu do którego dojdzie (może 2 mm od kropki) nie chce się wyciągnąć. Nie wiem jak było wcześniej, bo jakoś nigdy nie sprawdzałam, czy się da -.-
I teraz nie wiem czy to kwestia tego wyprostowanego wygięcia, że coś mu się tam zmieniło, czy po prostu ja coś źle robię.
Tradycyjnie - help!
To jedna rzecz, a druga - nie wiem w zasadzie jakim sposobem, ale biorąc ostatnio kluczyk, okazało się, że coś go lekko wygło. Brat mi wyprostował i wszystko pięknie ładnie, żadnego problemu z zapłonem, tylko jak chcę włączyć blokadę albo postojówki to nie dochodzi do końca do tych kropeczek. Nie chcę nic na siłę, bo to mój jedyny kluczyk, ale dalej nie pójdzie, a w tym miejscu do którego dojdzie (może 2 mm od kropki) nie chce się wyciągnąć. Nie wiem jak było wcześniej, bo jakoś nigdy nie sprawdzałam, czy się da -.-
I teraz nie wiem czy to kwestia tego wyprostowanego wygięcia, że coś mu się tam zmieniło, czy po prostu ja coś źle robię.
Tradycyjnie - help!
-
- Rowerzysta
- Posty: 49
- Rejestracja: 02 lis 2013, 17:05
- Imię: Marcin
- Miejscowość: Kraków
- Garnek: HJC IS-17
- Kontakt:
Re: Pytania wszelkie
Kluczyki do naszych maszyn nie mają immobilisera więc to żaden problem dorobić. Mnie to kosztowało 25 za sztukę bo też tylko jeden miałem. Jeśli chodzi o włączenie blokady to kluczyk trzeba wcisnąć i dopiero wtedy przekręcić. Nie raz jak nie idzie to jeszcze robię lekki ruch kierownicą, coby sobie ułatwić trochę Spróbuj może to o to chodzi
- jolja
- Motocyklista
- Posty: 202
- Rejestracja: 23 lip 2014, 18:20
- Imię: Jola
- Miejscowość: Kraków
- Garnek: LS2 Wolf
Re: Pytania wszelkie
Oo, to cudownie
Wciskać to wciskam i da się przekręcić, tylko nie do końca :c spróbuję jutro w takim razie, może pomoże ^^
Wciskać to wciskam i da się przekręcić, tylko nie do końca :c spróbuję jutro w takim razie, może pomoże ^^
-
- Rowerzysta
- Posty: 49
- Rejestracja: 02 lis 2013, 17:05
- Imię: Marcin
- Miejscowość: Kraków
- Garnek: HJC IS-17
- Kontakt:
Re: Pytania wszelkie
Tylko nie zepsuj bo później na mnie będzie