Pytania wszelkie

Naprawa, wymiana, konserwacja, po prostu pomoc ...

Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz

ERforceOne
Podawacz śrubek
Posty: 8
Rejestracja: 31 lip 2012, 13:06
Miejscowość: Szamotuły
Plecak: Aleksandra
Skype: ogor170
Numer GG: 3073045
Telefon: 723507951

Re: Pytania wszelkie

Post autor: ERforceOne »

ok dzięki za radę faktycznie to może być coś z mechanizmem zmiany biegów bo właśnie przy zmianie biegów hałasuje najbardziej.
Sklep Motocyklowy Warszawa - moto NUMiK
KELGAR
Motocyklista
Posty: 352
Rejestracja: 02 paź 2011, 21:06
Imię: Mateusz
Miejscowość: Świdnica
Plecak: z książkami ^^
Garnek: Shark S600

Re: Pytania wszelkie

Post autor: KELGAR »

Najlepiej jak możesz to nagraj ten dźwięk i wrzuć tutaj
ERforceOne
Podawacz śrubek
Posty: 8
Rejestracja: 31 lip 2012, 13:06
Miejscowość: Szamotuły
Plecak: Aleksandra
Skype: ogor170
Numer GG: 3073045
Telefon: 723507951

Re: Pytania wszelkie

Post autor: ERforceOne »

ok zrobie to na dniach tym czasem dokładam jeszcze jedno pytanie bo dzisiaj to zauważyłęm i mnie to strasznie zmartwiło tj. przy dynamicznym rozpedzaniu i wysokich obrotach powyżej 140 km/h wyskakuje mi 4 i 5 bieg:( czyżby przez te feralną akcję z zablokowaną zębatką posypała się skrzynia czy może tylko jakiś mechanizm zmiany biegów? Gdy rozpędzam motocykl mniej dynamicznie tj do 6-7tys obrotow nic sie nie dzieje. :cry2:
Awatar użytkownika
Pinio
Motocyklista
Posty: 274
Rejestracja: 14 kwie 2011, 22:15
Miejscowość: Łuków
Plecak: Piękna kobieta;)
Numer GG: 7955778
Lokalizacja: Łuków

Re: Pytania wszelkie

Post autor: Pinio »

Hmmmm.... najpewniej skrzynia. Znajomemu tak wypadał 3 bieg przy szybkim przyspieszaniu i gdy robił to spokojnie było okej....
Obrazek
Kawasaki Er5 '03 --> Kawasaki ZX6r 636 '02
Awatar użytkownika
Miłosz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1303
Rejestracja: 29 kwie 2011, 22:57
Imię: Miłosz
Miejscowość: Plewiska/Poznań
Plecak: Monika
Garnek: HJC
Numer GG: 3369519
Motocykl: Gsf 1200N K5

Re: Pytania wszelkie

Post autor: Miłosz »

ERforceOne
Podawacz śrubek
Posty: 8
Rejestracja: 31 lip 2012, 13:06
Miejscowość: Szamotuły
Plecak: Aleksandra
Skype: ogor170
Numer GG: 3073045
Telefon: 723507951

Re: Pytania wszelkie

Post autor: ERforceOne »

eehh mam nadzieje ze to jednak nic tak az tak powaznego,a nawet jesl ito trudno musze z tym jakos zyc bo motocykl jest moim narzedziem pracy jako kurier. Szczescie w nieszczesciu ze dzieje sie to tylko przy takim naprawde ostrym pałowaniu a tak przecież nie jezdzi sie na codzień. Oj mam troche do porobienia zimą:( :omg:

-- 11 Paź 2012, 20:04 --

a skoro was już tak mecze to jeszcze tylko pytanko co to moze byc gdy po kilku minutowym rozgrzaniu wyruszam na trase i podczas dodawania gazu czuje chwilowy spadek mocy jakby sie moto zadlawil a odkrece mocniej manetke i ciagnie juz normalnie ( w polowie odkrecania manetki ten problem wystepuje) a gdy moto juz rozgrzeje sie na dobre to problem ustepuje choc wydaje mi sie ze troche pogorszyly sie osiagi, Gdy kupilem moto na poczatku sezonu gdy sprawdzalem V max bylo 180 i nie bylo to az tak bardzo zalezne od pogody teraz w bez wietrznej pogodzie 170 to jest max a przy wietrze to potrafi zatrzymac sie na 155;/ :dol:
Awatar użytkownika
Miłosz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1303
Rejestracja: 29 kwie 2011, 22:57
Imię: Miłosz
Miejscowość: Plewiska/Poznań
Plecak: Monika
Garnek: HJC
Numer GG: 3369519
Motocykl: Gsf 1200N K5

Re: Pytania wszelkie

Post autor: Miłosz »

W sumie to on nie napisał chyba jak się to skończyło. Wyślij mu prv, na pewno nie będzie źle
ERforceOne
Podawacz śrubek
Posty: 8
Rejestracja: 31 lip 2012, 13:06
Miejscowość: Szamotuły
Plecak: Aleksandra
Skype: ogor170
Numer GG: 3073045
Telefon: 723507951

Re: Pytania wszelkie

Post autor: ERforceOne »

ok :drunk: masz racje moze mnie pocieszy
garrowq
Motorowerzysta
Posty: 58
Rejestracja: 11 wrz 2012, 02:29
Imię: Piotrek
Miejscowość: Piaseczno
Garnek: UVEX 515 BOSS

Re: Pytania wszelkie

Post autor: garrowq »

Czy wymiary tej kierownicy są standardowe do ER5, 2005? http://allegro.pl/kierownica-stalowa-ch ... 20846.html
Awatar użytkownika
LucasCNC
Motocyklista
Posty: 142
Rejestracja: 24 cze 2012, 21:17
Imię: Łukasz
Miejscowość: Głogów Małopolski
Garnek: HJC CS-14

Re: Pytania wszelkie

Post autor: LucasCNC »

Chciałbym pomalować w swojej maszynie dekiel alternatora. Jest on trochę porysowany i ma kilka głębszych rysek. Tu mam pytanie, czy wystarczy go tylko lekko przeszlifować, czy warto nałożyć szpachlę? Wydaje mi się, że szpachla i silnik to zły pomysł, ale może się mylę. Jak uważacie? Czy ktoś z Was robił już coś takiego?
ODPOWIEDZ