Re: Co w ostatnim czasie zrobiles dla swojego motoru
: 21 sty 2014, 15:23
zmieniłem klocki na Ebc fa 129 i zamówiłem nowe kierunkowskazy ledowe któr bede montowal w next tygodniu bo oryginalne strasznie mi sie nie podobają
Forum Kawasaki ER-5
http://forum.kawasaki-er5.pl/
Serwis gaźników wymuszony był pracą na jednym cylindrze na zimnym silniku (o czym wspominałem Ci na zimowym zlocie ). Było trochę zanieczyszczeń, jeden tłoczek ssania zabrudzony nagarem (od tego cylindra, który nie pracował) - dodatkowo nieprawidłowo ustawiony był skład mieszanki w obu gaźnikach. Po rozłożeniu kontrola wszystkiego, mycie, składanie, regulacja. Z racji wyjętych gaźników miałem świetny dostęp do głowic więc regulacja luzu zaworowego - z rozsądku.DeFi pisze:Wow. sporo żeś zrobił. A ja się dzisiaj ograniczyłem zaledwie do odpalenia maszyny po 1,5 miesiąca snu w nieogrzewanym garażu. Zaskoczył bez większego marudzenia
Weź poprawkę że LEDy świecą gorzej w dzień niż zwykła żarówka.lisek pisze: Co do przerywacza to przygotowuje tył pod stelaże na kufry boczne, więc potrzebuje stosunkowo wąskich kierunków, a jeżeli już taką modernizację chcę wprowadzić to tylko led.
Nie chcę przenosić kierunków - nie podoba mi sie to za bardzo. Wszystko zależy od rodzaju zastosowanych led. Są takie, które naprawdę porządnie świecą i mają europejską homologację. Poza tym te moje "srarbonowe" (czyt. akcesoryjne), które mam święcą i tak bardzo, bardzo słabo. Także może być tylko lepiej. A jeżeli wszystko pójdzie po mojej myśli - kierunkowskazy będą również na kufrach.DeFi pisze:Skromny ten twój warsztat. Sporo wolnego miejsca na narzędzia. Ale przynajmniej masz swobodę podczas prac przy motocyklu, nie tak jak ja pod ścianą w garażu
Weź poprawkę że LEDy świecą gorzej w dzień niż zwykła żarówka.lisek pisze: Co do przerywacza to przygotowuje tył pod stelaże na kufry boczne, więc potrzebuje stosunkowo wąskich kierunków, a jeżeli już taką modernizację chcę wprowadzić to tylko led.
Coś mi świta że stelaż będziesz robił samodzielnie. Nie możesz tak skonstruować stelaża by znaleźć na nim dodatkowe mocowanie pod kierunki ?
Pozwoliłoby to na założenie żarówkowych kierunków, które jak wiadomo są widoczniejsze.
Zazwyczaj przy bocznych kufrach kierunki przenosi się na stelaż, gdyż oryginalne zazwyczaj są zasłonięte przez kufry, co ogranicza ich widoczność dla pozostałych kierowców.
Warsztat faktycznie skromny (180m2) ze stałą temperaturą 18 stopni - prąd, woda i oświetlenie 500lux. Do tej pory mogłem jedynie pogrzebać przy moto pod blokiem lub na ciemnym parkingu podziemnym więc teraz skaczę z radości .DeFi pisze:Skromny ten twój warsztat. Sporo wolnego miejsca na narzędzia. Ale przynajmniej masz swobodę podczas prac przy motocyklu, nie tak jak ja pod ścianą w garażu