Pytania wszelkie

Naprawa, wymiana, konserwacja, po prostu pomoc ...

Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz

Awatar użytkownika
DeFi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2397
Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
Lokalizacja: Września

Re: Pytania wszelkie

Post autor: DeFi »

zaworki mam nowe założone kilka dni temu, więc to nie zaworki
Obrazek
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
Sklep Motocyklowy Warszawa - moto NUMiK
Awatar użytkownika
demon250891
Motorowerzysta
Posty: 73
Rejestracja: 08 maja 2011, 12:08
Imię: Adrian
Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
Garnek: S650 Shark
Numer GG: 388784

Re: Pytania wszelkie

Post autor: demon250891 »

W takim razie sprawdź poziom paliwa w komorach.
Awatar użytkownika
DeFi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2397
Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
Lokalizacja: Września

Re: Pytania wszelkie

Post autor: DeFi »

Gaźników jestem pewien w 99% zaworki wymienione, poziom w komorach wyrównany, wyczyszczone, wyregulowane i zsynchronizowane
W środę moto idzie z powrotem do mechanika. Załatwia sobie termometr laserowy by sprawdzić temperaturę kolektorów. Powiem by jeszcze zajrzał do impulsatora.
Warto przy okazji zmienić olej jak ma przejechane ok 3 000 km ? Normalnie zmienia się co 6 000 km.
Czy zostawić ten sam i zmienić na zimę ?
Obrazek
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
keteiz1
Oldmotocyklista
Posty: 544
Rejestracja: 29 sty 2011, 11:15
Imię: Krzysztof
Miejscowość: krk
Lokalizacja: Mazowsze

Re: Pytania wszelkie

Post autor: keteiz1 »

Jak się nie zwiększył poziom oleju z powodu że chodził na jednym cylindrze to możesz poczekać do zimy i zrobić to kompleksowo.
Awatar użytkownika
DeFi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2397
Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
Lokalizacja: Września

Re: Pytania wszelkie

Post autor: DeFi »

Dzisiaj zajrzałem pod pokrywę alternatora, ale nic nie znalazłem.
Dostrzegłem za to pewną zależność. w pionie oraz w przechyleniu na lewą stronę (np na bocznej nóżce) silnik chodzi na jeden gar, ale po przechyleniu moto na prawo słychać że oba cylindry chodzą.
Pytanie brzmi gdzie i co się przelewa ?
Obrazek
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
Awatar użytkownika
demon250891
Motorowerzysta
Posty: 73
Rejestracja: 08 maja 2011, 12:08
Imię: Adrian
Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
Garnek: S650 Shark
Numer GG: 388784

Re: Pytania wszelkie

Post autor: demon250891 »

Możliwe że ssanie Ci się nie chowa do końca.
Awatar użytkownika
DeFi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2397
Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
Lokalizacja: Września

Re: Pytania wszelkie

Post autor: DeFi »

Na ssaniu również dziwacznie chodzi. Wpierw wkręca się do ok 3 tyś na jednym cylindrze, później powoli budzi się drugi cylinder by w końcu obroty doszły do poziomu 4500 obr, gdzie normalnie dochodził do 4 tyś

-- 09 Sie 2011, 01:01 --

Mój mechanik skapitulował !!
3 dni dłubał przy gaźnikach i zero efektu. Silniki nawet nie reaguje na zmianę składu mieszanki. Stwierdził że z takim przypadkiem jak mój to się jeszcze nie spotkał. Raczej obstawia elektrykę w której jest zielony.
Dodał że iskra raz jest słaba a raz mocna. Może to cewki ?
Moduł, świece i przewody wraz z fajkami wykluczam. Impulsator również, bo problem byłby na oby dwóch cylindrach
Obrazek
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
Awatar użytkownika
K021
Motocyklista
Posty: 325
Rejestracja: 24 mar 2011, 21:23
Imię: Konrad
Miejscowość: Ostrów Maz/Wawa
Garnek: Shoei XR-1100
Skype: k0210l
Numer GG: 3051259
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Pytania wszelkie

Post autor: K021 »

Mam pytanie odnosnie czesci. Czy sa one tansze po sezonie, czy nie ma to znaczenia kiedy zaopatrze sie np. w olej, klocki hamulcowe, tarcze czy opony- ich cena bedzie taka sama ?
Awatar użytkownika
DeFi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2397
Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
Lokalizacja: Września

Re: Pytania wszelkie

Post autor: DeFi »

W sklepach z częściami sezon trwa cały rok. Chyba że trafisz na promocje ale poza tym to ceny się nie zmieniają
Obrazek
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
KONiu
Podawacz śrubek
Posty: 11
Rejestracja: 13 sie 2011, 16:10
Miejscowość: Zielona Góra/Szczecin/Żary

Re: Pytania wszelkie

Post autor: KONiu »

Mam w planach polakierowanie Kawy :) O ile doszedłem do tego jak zdemontować plastiki i bak (z małymi przejściami :P) o tyle za bardzo nie wiem jak dobrać się do przedniego błotnika , jakieś porady propozycje (poproszę jak dla laika dopiero zaczyna przygodę z er-5 i motocyklami) czy trzeba demontować koło , czy dojdę tam jakoś kluczami pytam z ciekawości bo motor stoi w szczecinie a ja siedzę teraz w zielonej i nie mam jak do niego zejść i zobaczyć . Z góry dzięki za ODP.
ODPOWIEDZ