Pytania wszelkie
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Pytania wszelkie
Mam pewien problem z poprawnym oddawaniem mocy.
Do 5 tyś obr jest jakiś taki niedobór mocy i po przekroczeniu "magicznej" u mnie bariery 5 tyś obr moto dopiero zaczyna oddychać pełną piersią.
Może to być powiązane z filtrem powietrza ? Prawdę mówiąc, nie zmieniałem go po kupnie. Niby wygląda OK
Początkowo obstawiałem sprzęgło. Zmieniłem tarcze i sprężynki i nic się nie polepszyło. Przekładki są w dobrym stanie.
Biorąc pod uwagę, że ER-5 oddaje moc w sposób liniowy, to nagły "wzrost" mocy nie powinien mieć miejsca. Gdzie jeszcze powinienem zajrzeć ?
Kończący się napęd raczej takich efektów nie powoduje ?!
A może zamontowany dodatkowy filtr paliwa tak ją dławi ?
Do 5 tyś obr jest jakiś taki niedobór mocy i po przekroczeniu "magicznej" u mnie bariery 5 tyś obr moto dopiero zaczyna oddychać pełną piersią.
Może to być powiązane z filtrem powietrza ? Prawdę mówiąc, nie zmieniałem go po kupnie. Niby wygląda OK
Początkowo obstawiałem sprzęgło. Zmieniłem tarcze i sprężynki i nic się nie polepszyło. Przekładki są w dobrym stanie.
Biorąc pod uwagę, że ER-5 oddaje moc w sposób liniowy, to nagły "wzrost" mocy nie powinien mieć miejsca. Gdzie jeszcze powinienem zajrzeć ?
Kończący się napęd raczej takich efektów nie powoduje ?!
A może zamontowany dodatkowy filtr paliwa tak ją dławi ?

Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
- Nargel
- Motorowerzysta
- Posty: 53
- Rejestracja: 28 mar 2011, 14:58
- Miejscowość: Koszalin
- Lokalizacja: Jadę swoją drogą.
Re: Pytania wszelkie
Mi się tak dławił póki się nie rozgrzał konkretnie, potem raz wystarczyło przebić się przez ten opór i już płynnie chodził.
Re: Pytania wszelkie
Pytałem już kiedyś o to ale nie uzyskałem konkretnej odpowiedzi więc pytam jeszcze raz i ostatecznie. Czy są jakieś negatywne skutki założenia na tył większego laczka? Tzn 150 zamiast 130. Bo jest w tej samej cenie i się zastanawiam. I czy mogą wystąpić jakieś problemy z założeniem większej opony na felge?
lewa w góre!
lewa w góre!
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Pytania wszelkie
Na pewno moto będzie mniej zwrotne. Gdzieś czytałem że nie zalecają zmiany ogumienia na większe w ERce

Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
Re: Pytania wszelkie
A mógłby ktoś wyrazić opinie na temat opon firmy Mitas? Może ktoś ma? Zastanawiam się nad Maxxisami Pro Max które bym zamawiał z neta ale na miejscu w serwisie mają Mitasy.
-
- Motocyklista
- Posty: 121
- Rejestracja: 10 wrz 2010, 17:53
- Imię: Bartek
- Miejscowość: Zambrów
- Plecak: żona -Ania
- Numer GG: 3575206
- Lokalizacja: Zambrów
Re: Pytania wszelkie
chciałem dzisiaj zdjąć bak i sprawdzić działanie wentylatora. Zapał był wielki do chwili kiedy to nie mogłem odkręcić śruby mocującej plastikową osłonę po lewej stronie motocykla. Tak usilnie próbowałem że całkowicie zjechałem krzyżakowy gwint tej śruby. (nawet płaski już nie dawał rady) Pytanie do was jak teraz pozbyć się tej cholernej śruby!!!???
-- 07 Maj 2011, 17:38 --
kolejne pytanie czy miedzy napinaczem rozrządu a miejscem gdzie go się wkręca jest jakaś uszczelka?/ zauważyłem że w tamtym miejscu troche mi sie zaczyna pocić i się zastanawiam ocb?
-- 07 Maj 2011, 17:38 --
kolejne pytanie czy miedzy napinaczem rozrządu a miejscem gdzie go się wkręca jest jakaś uszczelka?/ zauważyłem że w tamtym miejscu troche mi sie zaczyna pocić i się zastanawiam ocb?
Żyj i daj żyć!
- OloK
- Motocyklista
- Posty: 575
- Rejestracja: 27 cze 2010, 22:49
- Imię: Aleksander
- Miejscowość: Złotoryja
- Plecak: Brak :)
- Garnek: AGV K-3
- Numer GG: 7525884
- Lokalizacja: Złotoryja
- Kontakt:
Re: Pytania wszelkie
bellic
viewtopic.php?f=9&t=40&p=4332#p4332[b]Zieluchh[/b]
Zieluchh
tez mam taki problem, ale wydaje mi sie ze trzeba podjechac do zakladu spawalniczego abu dospawali cos i odkrecili
viewtopic.php?f=9&t=40&p=4332#p4332[b]Zieluchh[/b]
Zieluchh
tez mam taki problem, ale wydaje mi sie ze trzeba podjechac do zakladu spawalniczego abu dospawali cos i odkrecili
Komar 2350 -> Piaggio Zip -> Suzukia Katana -> Kawasaki ER-5 -> ....
Galeria
Galeria
-
- Motocyklista
- Posty: 183
- Rejestracja: 12 paź 2010, 21:29
- Miejscowość: Staszów/Kraków
- Plecak: Madzia;-)
- Garnek: UVEX HELIX RS 750
- Lokalizacja: Staszów/Kraków
Re: Pytania wszelkie
Malował ktoś może sprężyny amorków?Pytam bo chce je odświeżyć, nie wiem tylko jak zachowa się motocykl jak je odkręcę razem, czy może lepiej pojedyńczo pomalować tak żeby jeden amorek był cały czas zamontowany w kawie?
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Pytania wszelkie
ustaw moto na centralce i możesz spokojnie oba odkręcać. Wtedy wahacz wraz z kołem opadnie lekko na ziemie

Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
-
- Motocyklista
- Posty: 183
- Rejestracja: 12 paź 2010, 21:29
- Miejscowość: Staszów/Kraków
- Plecak: Madzia;-)
- Garnek: UVEX HELIX RS 750
- Lokalizacja: Staszów/Kraków
Re: Pytania wszelkie
Zdjąłem jeden amorek, tylko nie wiem jak zdjąć z niego sprężynę, możesz Defi coś podpowiedzieć, wolę się zapytać zanim zacznę kombinować, jest później jakiś problem z założeniem tych sprężyn z powrotem?