ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
Jeżeli ta trąbka z hot wheels generuje przynajmniej 87 decybeli to biorę Też nie używam klaksonu(nawet gdyby działał), ale kończy mi się przegląd a że Ninja ma parę innych bardziej istotnych "niezgodności z przepisami", to wolę nadrabiać drobiazgami nawet na "mniej wymagających" stacjach diagnostycznych
Siemka.
Ma ktoś pomysł jak to odkręcić ? http://zapodaj.net/13a7cd0ed23c2.jpg.html
Swoją drogą dziwna sprawa, bo nie dokręcałem tego zbyt mocno, a teraz odkręcić nie mogę, poza tym mam chyba za dużo płynu, bo widać bąbelek dopiero jak moto jest dość mocno nachylone na prawą stronę.
Jak sprawdzacie poziom płynu w przednim hamulcu? Moto w pionie czy raczej żeby ten pojemnik na płyn był równolegle do ziemi?
Kawasaki ER-5 ---> Kawasaki ZX6R 636 '05 Mój garaż! Łona - ĄĘ
Marzeń się nie odkłada... To na marzenia się składa!
Pigwa
A co jeśli jest za dużo płynu? Nalewać tyle, aż na pionowym moto będzie mały bąbelek? Aktualnie w takim razie mam za dużo, ale nie ma raczej jakichś negatywnych skutków tego.
A co do śrubokrętu to chyba masz rację... Chociaż próbowałem kilkoma. Punktakiem próbowałem i ani drgnie... Za miękkie śrubki i po prostu wbija się w nie punktak, a nie obracają się.
Spróbuję jutro wbić płaski śrubokręt i przekręcić, a w ostateczności chyba je rozwiercić i zmienić je na nowe mam tylko nadzieję, że to jakieś zwykłe śrubki, a nie wydziwiane i dostępne tylko w serwisie.
Nie jest to jakieś straszne uszkodzenie, z tym da się przecież jeździć, ale wygląda to jak wygląda...
Dzięki za odpowiedź Pozdrawiam
Kawasaki ER-5 ---> Kawasaki ZX6R 636 '05 Mój garaż! Łona - ĄĘ
Marzeń się nie odkłada... To na marzenia się składa!
Pigwa
pigwa pisze:Spróbuję jutro wbić płaski śrubokręt i przekręcić, a w ostateczności chyba je rozwiercić i zmienić je na nowe mam tylko nadzieję, że to jakieś zwykłe śrubki, a nie wydziwiane i dostępne tylko w serwisie.
Śrubki są normalne, rozmiaru nie pamiętam. U mnie ktoś zmienił na imbusowe, więc spokojnie sobie w sklepie dobierzesz.
NOTE
○ Hold the reservoir horizontal by turning the handlebar when checking brake fluid level.
Więc chyba nie ma znaczenia czy moto stoi pionowo ważne, żeby zbiorniczek był poziomo.
O nadmiarze płynu też nic nie pisze. Jest tylko notka, że jak za mało jest płynu to trzeba dolać, do poziomu linii "A". (2 zdj.) http://zapodaj.net/51f51c62068e6.jpg.html
Tak czy inaczej dzięki za pomoc. Udało mi się odkręcić te śrubki wbijając w nie bity, swoją drogą strasznie miękkie one są. Jutro gdzieś będę szukał takich na imbusy.
Dzięki jeszcze raz
Kawasaki ER-5 ---> Kawasaki ZX6R 636 '05 Mój garaż! Łona - ĄĘ
Marzeń się nie odkłada... To na marzenia się składa!
Pigwa
Panowie! Zamierzam zmienić olej, przy spuszczaniu starego zauważyłem, że jest on jakiś rzadki, więc spojrzałem na bańkę, którą dał mi poprzedni właściciel i okazało się, że w motocyklu jest pełen syntetyk castrola 10w50. Po kupnie przejechałem jakieś niecałe 2tys km i nie zauważyłem ubytku. Zmieniać na 10w40 Motula, czy zalać taki jak był? Proszę o odpowiedź
Jak jest pełna synteza to bym tak zostawił. Poza tym ten przy wyższych temperaturach dłużej utrzyma swoje właściwości niż 10W40, chociaż podobno upały już nam nie grożą:P