Kawasaki er5 moc
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
-
- Motorowerzysta
- Posty: 54
- Rejestracja: 26 sie 2015, 15:18
- Miejscowość: Kalisz
- Plecak: nie
- Garnek: Naxa
- Numer GG: 8577768
Re: Kawasaki er5 moc
to cos powaznego? szczerze to juz mnie ten motocykl denerwuje ostatanio ciagle cos
-
- Motocyklista
- Posty: 628
- Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
- Imię: Piotr
- Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
- Plecak: Ania
- Garnek: LS2
- Motocykl: BMW R 1100 RT
Re: Kawasaki er5 moc
Proponuję jeszcze do filtra powietrza zajrzeć.
-
- Motorowerzysta
- Posty: 54
- Rejestracja: 26 sie 2015, 15:18
- Miejscowość: Kalisz
- Plecak: nie
- Garnek: Naxa
- Numer GG: 8577768
Re: Kawasaki er5 moc
Filtr powietrza 500km temu był wymieniany
- urbansan
- Klubowicz
- Posty: 600
- Rejestracja: 24 mar 2011, 09:43
- Imię: Urban
- Miejscowość: Wa-wa
- Plecak: Panna Urbanna :D
- Garnek: RPHA 10+
- Motocykl: SV1000
- Lokalizacja: Wa-wa
Re: Kawasaki er5 moc
Sprawe masz raczej prostą. Jeżeli nie kręci Ci wyżej niż minimalne obroty tzn, ze masz problem z zasilaniem Najprostsze będzie sprawdzenie iskry. Nawet bez wykrecania swiec, jezeli masz jakiekolwiek swiece w zapasie. Zdejmij fajki, podlacz byle swiece, przystaw do silnika i patrzy, czy skacze iskra. Jezeli to dziala, to wykrec swiece i zobacz kolor - biale = za duzo powietrza, sadza = za malo powietrza. Nie baw sie w sprawdzanie, czy swiece sa dobre, czy zle - od razu wkrec nowe. Za takie pieniadze szkoda marnowac na chałupniczy test swiec. Jeszcze Ci cos wleci do silnika przez otwarte dziury.
Jednak Twoje objawy wskazuja na cos innego :p Gdyby ci sie lalo za duzo paliwa do cylindorw, to albo by sie przelalo i bys mial benzyne w oleju, albo po prostu by zmulal, ale na pewno nie az tak. Wiekszosc niedopalonych spalin poszlaby w kolektor i bys mial wieczne strzaly z rury. Mysle, ze albo pekla Ci membrana w gazniku, albo zatkaly sie kanaliki syfem z baku, albo zaworki iglicowe przestaly dzialac Wszystkie te akcje sa zwiazane z przedmuchaniem gaznika i sprawdzeniem co tam co tam Nie krec tylko skladem mieszanki
Jotto mial kiedys problem, ze mu sprzet przymulil na zlocie - okazalo sie, ze zatankowal marne paliwo. Zalal bak renomowana 98 i poszlo.
Możesz tez uzyc jakiegos detergentu do czyszczenia ukladu paliwowego, ale szczerze odradzam te zabawe. Po pierwsze te dodatki zmniejszaja smarnosc paliwa, a gazniki tego nie lubia. Po drugie musialbys wlac tego w opor i mialbys efekt glownie wydania pieniedzy. Dobre czyszczenie bedzie zawsze najlepsze. Do tego sprawdz, czy masz filtr paliwa - jezeli nie, to proponuje skombinowanie chociazby sitka na rdze z baku. Tez warto zdjac bak i calkowicie go wyplukac.
Jednak Twoje objawy wskazuja na cos innego :p Gdyby ci sie lalo za duzo paliwa do cylindorw, to albo by sie przelalo i bys mial benzyne w oleju, albo po prostu by zmulal, ale na pewno nie az tak. Wiekszosc niedopalonych spalin poszlaby w kolektor i bys mial wieczne strzaly z rury. Mysle, ze albo pekla Ci membrana w gazniku, albo zatkaly sie kanaliki syfem z baku, albo zaworki iglicowe przestaly dzialac Wszystkie te akcje sa zwiazane z przedmuchaniem gaznika i sprawdzeniem co tam co tam Nie krec tylko skladem mieszanki
Jotto mial kiedys problem, ze mu sprzet przymulil na zlocie - okazalo sie, ze zatankowal marne paliwo. Zalal bak renomowana 98 i poszlo.
Możesz tez uzyc jakiegos detergentu do czyszczenia ukladu paliwowego, ale szczerze odradzam te zabawe. Po pierwsze te dodatki zmniejszaja smarnosc paliwa, a gazniki tego nie lubia. Po drugie musialbys wlac tego w opor i mialbys efekt glownie wydania pieniedzy. Dobre czyszczenie bedzie zawsze najlepsze. Do tego sprawdz, czy masz filtr paliwa - jezeli nie, to proponuje skombinowanie chociazby sitka na rdze z baku. Tez warto zdjac bak i calkowicie go wyplukac.
Virago 535 '93 -> kawa er-5 '02 -> hornet 900 '04 -> SV1000s '03
Re: Kawasaki er5 moc
Nie do końca się zgodze z tymi środkami do czyszczenia - po kupnie moja erka troche zamulała, miała lekką dziurę w obrotach. Kupiłem zwykły uszlachetniacz na stacji paliw - przejechałem z tym jeden bak i dziura zniknęła jak ręką odjął. Później lałem już normalne i do dzisiaj nie mam dziury.
-
- Klubowicz
- Posty: 897
- Rejestracja: 07 kwie 2014, 08:58
- Imię: Michał
- Miejscowość: Ornontowice k/Gliwic
- Garnek: Scorpion EXO-1200
- Numer GG: 8278420
- Motocykl: SV-650SF
Re: Kawasaki er5 moc
Dopóki nie zobaczę na własne oczy wykresów z działania modyfikatorów plusów i innych tego typu cudów, to nie uwierzę w ich skuteczność.marcin92 pisze:Nie do końca się zgodze z tymi środkami do czyszczenia - po kupnie moja erka troche zamulała, miała lekką dziurę w obrotach. Kupiłem zwykły uszlachetniacz na stacji paliw - przejechałem z tym jeden bak i dziura zniknęła jak ręką odjął. Później lałem już normalne i do dzisiaj nie mam dziury.
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
-
- Motocyklista
- Posty: 161
- Rejestracja: 31 maja 2014, 14:49
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Cc B-100
- Garnek: HJC-HQ1
Re: Kawasaki er5 moc
U mnie taki cleaner też pomógł
- urbansan
- Klubowicz
- Posty: 600
- Rejestracja: 24 mar 2011, 09:43
- Imię: Urban
- Miejscowość: Wa-wa
- Plecak: Panna Urbanna :D
- Garnek: RPHA 10+
- Motocykl: SV1000
- Lokalizacja: Wa-wa
Re: Kawasaki er5 moc
Pracowalem z dodatkami do paliw. Sa to zazwyczaj testy trybologiczne, ktorych wiekszosc ludzi i tak by nie skumalaKanc1erz pisze:Dopóki nie zobaczę na własne oczy wykresów z działania modyfikatorów plusów i innych tego typu cudów, to nie uwierzę w ich skuteczność.marcin92 pisze:Nie do końca się zgodze z tymi środkami do czyszczenia - po kupnie moja erka troche zamulała, miała lekką dziurę w obrotach. Kupiłem zwykły uszlachetniacz na stacji paliw - przejechałem z tym jeden bak i dziura zniknęła jak ręką odjął. Później lałem już normalne i do dzisiaj nie mam dziury.
Paliwo spelnia tzw swiatowa karte paliw. Jest to papier, ktory standaryzuje jakosc paliwa. Paliwo jest sprawdzane pod wplywem liczby cetanowej, czy oktanowej, punkt zapłonu (flash point) bla bla bla i jest smarnosc. Paliwo musi byc wystarczajaco smarne, by wtryski i zawory sie nie zacieraly. Dodatkowo ma dodatki pochlaniajace tj emulgujace wode. Tutaj pojawia sie paradoks - woda w paliwie poprawia stopien sprezenia, zmniejsza temperature zaplonu, ale niestety obniza smarnosc. Do tego w benzynach stopien sprezenia jest chyba zbyt niski, by mialo to znaczny wplyw na ekonomie.
Ten nasz cudowny dodatek / uszlachetniacz smierdzi weglowodorami. Jest to pewnie wyzejoktanowa mieszanka, ktora jest dodatkowo bardziej lotna. Taki dodatek na pewno bedzie dzialal na zmniejszenie spalania, a zarazem moze dzialac jak WD40 - penetrujaco. Moze jest w tym troche toluenu - znany dodatek do diesla Stad na pewno dolanie pomoze, a tym bardziej gdy polaczymy to z benzyna 98... ale z doswiadczenia wiem, ze przedmuchanie czegos jest skuteczniejsze i tansze niz wlewanie wiecej niz 2 flaszek z uszlachetniaczem. Przerabialem temat z zatkanym gaznikiem i z wysokocisnieniowym filtrem paliwa we wtrysku. Dodatek usunie prosty problem, ale nie wyeliminuje tego wiekszego
Virago 535 '93 -> kawa er-5 '02 -> hornet 900 '04 -> SV1000s '03
-
- Motorowerzysta
- Posty: 54
- Rejestracja: 26 sie 2015, 15:18
- Miejscowość: Kalisz
- Plecak: nie
- Garnek: Naxa
- Numer GG: 8577768
Re: Kawasaki er5 moc
Zaprowadziłem moto do mechanika żeby zobaczył gaźniki.zrobił synchronizację,wymienione świece-stare bez zarzutu tyle co mi przekazał.Silnik zawory w bdb stanie tak jak i zapłon...nie mam pojęcia co dalej robić.motocykl łapie wyższe obroty które dochodzą do 5tys.on mi powiedział że to może być jeszcze zacinajacy się termostat,mówił że w czasie jazdy silnik jest przechłodzony.ale po jeździe sprawdziłem na żebrach można dotknąć ale za chwilę parzy.no chyba że rzeczywiście przewody wysokiego napięcia po moim ostatnim ślizgu.motocykl max 90km/h idzie,obroty do 5tys a na postoju ładnie wchodzą obroty.w jeździe natomiast mam takie wrażenie że odkręcajac manetke do połowy idzie pięknie ale w drugiej połowie już muli.filtry wszystko czyste.nie wiem czy to normalne też ale na postoju kręcąc do około 4-6tys obrotów to powyżej 4tys słychać tak jakby delikatne strzelanie
-
- Motocyklista
- Posty: 161
- Rejestracja: 31 maja 2014, 14:49
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Cc B-100
- Garnek: HJC-HQ1
Re: Kawasaki er5 moc
Zaprowadź w takim razie do normalnego mechanika, który zajmie się diagnozą bo takie gdybanie to wiesz można pół osprzętu wymienić i nadal nie bedzie poprawy