Ciągle biję się z myślami jak bardzo chcę inwestować w ER-5. Nie mam pojęcia czy chcę z nią zostać na dłużej, czy wejść w coś bardziej turystycznego. Narazie skromnie:
* wymiana opon przód/tył,
* wymiana oleju i filtru.
Do tego mam zamówione klocki hamulcowe i w tym tygodniu planuje konkretniejsze mycie chemią.
To i ja się pochwale ostatnio zakup padł na szybkę givi oraz odblaskowe paski na felgę i przewód w oplocie który we wtorek mają przysłać i w następny weekend będzie zmieniony.
W planach cyfrowy wskaźnik biegów chociaż wiem że są z tym problemy ale jak to mówią chcieć to móc
Na początku czerwca kupiłem motocykl, więc w tym miesiącu zostały zrobione następujące rzeczy:
*Wymiana filtru powietrza
*Wymiana płynu hamulcowego
*Wymiana oleju wraz z filtrem
*Regeneracja kolektorów wydechowych
Aktualnie rozmyślam nad wymianą płynu chłodniczego, większe rewolucje przewidziane na długie deszczowe jesienne weczory
Hmm, a ja w ostatnim czasie (tak po zlocie):
- polutowałem plastiki w zegarach, skleiłem też ich obudowę
- naciągnąłem łańcuch
- dostałem się do świec i je wyczyściłem
- naprawiłem kranik - paliwo leciało w każdej pozycji kranika, a nie tylko w PRI.
- uzupełniłem brakujące gumy, śrubki, itp.
- założyłem gniazdko zapalniczki
- zająłem się akcesoryjnym zegarkiem pokładowym - bo odpadł. Więc zdjąłem, oczyściłem, zabezpieczyłem i znowu przykleiłem.
mógłby ktoś nagrać filmik jak naciąga łańcuch ? :d Bo osatnio jak zmieniłem gumy to goście mi naciągneli lancuch ale cos jest nie tak bo teraz jak puszcze kiere czuje ze lekko sciaga go na prawo..