Pytania wszelkie
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
Re: Pytania wszelkie
Pytanie na szybko: Kupuję nowy bak do mojej erki, mam rocznik '99 ze wskaznikiem paliwa, czy są różne baki (w sensie bez i z czujnikiem?)? Czy moduł czujnika jest przekładalny/w każdym baku?
- lucek
- Klubowicz
- Posty: 759
- Rejestracja: 15 wrz 2011, 10:53
- Imię: Lucek
- Miejscowość: Puławy
- Plecak: Kamila
- Garnek: Schuberth C3
- Telefon: 505228947
- Motocykl: BMW F800GS
- Kontakt:
Re: Pytania wszelkie
Baki sprzed liftu/po lifcie różnią się wlewem. Czujnik jest przedkładalny.
www.hangover.art.pl
-
- Motocyklista
- Posty: 628
- Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
- Imię: Piotr
- Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
- Plecak: Ania
- Garnek: LS2
- Motocykl: BMW R 1100 RT
Re: Pytania wszelkie
Czujnik przekładalny, ale są oczywiście baki z czujnikiem i bez niego. Bez czujnika były zaraz na początku produkcji. Jeśli kupisz bez czujnika, to automatycznie nie będziesz miał gdzie przełożyć swojego..Po lifcie różnie się faktycznie wlewem i kształtem,ale czujniki były już chyba zawsze.
- Idziej
- Podawacz śrubek
- Posty: 6
- Rejestracja: 25 paź 2012, 01:09
- Imię: Marek
- Miejscowość: Warszawa
- Plecak: brak
- Garnek: uvex
- Numer GG: 1616601
Re: Pytania wszelkie
Siema, mam takie pytanie, jaki macie prąd rozruchowy w waszych akumulatorach, albo czy wiecie chociaż jaki powinien być?
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Pytania wszelkie
Na akumulatorze powinno być przynajmniej 12,8 V (wg serwisówki)
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
-
- Motocyklista
- Posty: 628
- Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
- Imię: Piotr
- Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
- Plecak: Ania
- Garnek: LS2
- Motocykl: BMW R 1100 RT
Re: Pytania wszelkie
Prąd rozruchowy powinien wynosić coś koło 180 A, aczkolwiek to też zależnie od temperatury.
- Idziej
- Podawacz śrubek
- Posty: 6
- Rejestracja: 25 paź 2012, 01:09
- Imię: Marek
- Miejscowość: Warszawa
- Plecak: brak
- Garnek: uvex
- Numer GG: 1616601
Re: Pytania wszelkie
No to super bo mój ma 47A, więc nic dziwnego że nie ma siły kręcić. To jadę reklamować. Dzięki wielkie za info.
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 11
- Rejestracja: 24 paź 2012, 16:20
- Miejscowość: Sandomierz
- Numer GG: 3054892
- Telefon: 665746021
Re: Pytania wszelkie
Witam! Czytałem bardzo ciekawy artykuł na scigacz.pl o zimowaniu. Wcześniej byłem zwolennikiem przepalania motorka w zimę, ale teraz gdy tak myśle.... A jakie jest Wasze zdanie?
Pisali też o wymianie oleju podczas zimowania, co zrobić gdy mój olej jest prawie nowy, przejechał zaledwie ok 500 km. Wlany jest castrol i filtr K&N
Pisali też o wymianie oleju podczas zimowania, co zrobić gdy mój olej jest prawie nowy, przejechał zaledwie ok 500 km. Wlany jest castrol i filtr K&N
-
- Motocyklista
- Posty: 628
- Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
- Imię: Piotr
- Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
- Plecak: Ania
- Garnek: LS2
- Motocykl: BMW R 1100 RT
Re: Pytania wszelkie
Oj temat taki, że każdy ma inne zdanie. Wcześniej też byłem zwolennikiem przepalania, ale stwierdziłem, że jednak nie ma to sensu. Jeśli już odpalać to tak, żeby się chociaż przejechać, rozgrzać do normalnej temperatury pracy, ale myślę, że już można poczekać na wiosnę. W zeszłą zimę tak przepalałem, to potem miałem całe białe okienko od oleju, bo w środku było ciepło, na zewnątrz mroźno i woda się skraplała na ściankach silnika.
Co do wymiany oleju "w trakcie zimowania"-pomysł moim zdaniem idiotyczny. Skoro piszą, żeby nie przepalać, ale olej zmienić? Olej przy niższych temperaturach gęstnieje. Będziemy mieć problem, żeby nam cały spłynął. Potem wlewamy nowy i skąd będziemy wiedzieć czy już jest dobry poziom, skoro nie odpalimy sprzętu, żeby olej wszędzie dopłynął? (w tym do filtra). Z tego co wiem interwały wymian oleju są co 6000 km lub co rok. Ja stosuję zasadę co rok, przed sezonem(w sezonie robię jakieś 5000 km)Zawsze wtedy odpalam, przejadę się, rozgrzeję i wtedy przystępuję do wymiany (zawsze razem z filtrem. niby serwisówka mówi, żeby co drugą wymianę, ale myślę, że nie ma co oszczędzać 20 zł raz na rok). W Twojej sytuacji, kiedy olej jest rzeczywiście nowy to dałbym sobie spokój z wymianą.
Zakładam, że olej nie jest starszy niż rok? Skoro producent przewidział takie interwały wymian to nie widzę konieczności, żeby go zmieniać.
Co do wymiany oleju "w trakcie zimowania"-pomysł moim zdaniem idiotyczny. Skoro piszą, żeby nie przepalać, ale olej zmienić? Olej przy niższych temperaturach gęstnieje. Będziemy mieć problem, żeby nam cały spłynął. Potem wlewamy nowy i skąd będziemy wiedzieć czy już jest dobry poziom, skoro nie odpalimy sprzętu, żeby olej wszędzie dopłynął? (w tym do filtra). Z tego co wiem interwały wymian oleju są co 6000 km lub co rok. Ja stosuję zasadę co rok, przed sezonem(w sezonie robię jakieś 5000 km)Zawsze wtedy odpalam, przejadę się, rozgrzeję i wtedy przystępuję do wymiany (zawsze razem z filtrem. niby serwisówka mówi, żeby co drugą wymianę, ale myślę, że nie ma co oszczędzać 20 zł raz na rok). W Twojej sytuacji, kiedy olej jest rzeczywiście nowy to dałbym sobie spokój z wymianą.
Zakładam, że olej nie jest starszy niż rok? Skoro producent przewidział takie interwały wymian to nie widzę konieczności, żeby go zmieniać.
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 11
- Rejestracja: 24 paź 2012, 16:20
- Miejscowość: Sandomierz
- Numer GG: 3054892
- Telefon: 665746021
Re: Pytania wszelkie
Nie olej był kupowany w tym roku jakoś w sierpniu. Ale olej wymieniał sprzedawca motorka i dlatego tak myślę. A regulację gaźników wraz z ustawieniem zaworó również robić dopiero na sezon?